Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

Önskemotståndare i kvarten?

« · 222134 Till forumet

Önskemotståndare i kvarten?
Så, vilket lag vill ni möta i kvarten? Och varför? :)
Kommentera

Sv: Önskemotståndare i kvarten?
Portello: Hmmmm, jag tror alla blir tuffa, men HV eller Luleå om man måste välja. HV därför att dom visat att dom kan tappa formen helt oförklarligt och bli urusla. Luleå...nja, dom är nog tuffa precis som Modo. Norrlänningarna har alltid bra slutspelslag med en enorm kämpavilja. Det får bli HV som jag vill möta...
Kommentera

Portello: Modo. Känns lättast av de tre. Trots fin form. HV tror jag är giftigare, Luleå kan vara sega, framför allt borta. Vilka det än blir kliver vi vidare. 4-1 eller på sin höjd 4-2 i matcher.
Kommentera

Gone: Vad som helst utom Luleå, alltid luriga i ett slutspel och fruktansvärt hemmastarka, dessutom har Dif haft det tungt mot dessa norrlänningar under året...
Kommentera

Arthur Dent:
Ju starkare motståndare desto större utmaning !
För att nå målet så måste vi besegra alla motståndare så det spelar egentligen mindre roll vilket lag vi får möta i kvarten.
Modo känns väl dock som lag som skulle kunna vara kul att möta om man nu måste välja ;)
Kommentera

Arthur Dent: Jag skulle faktiskt hemskt gärna se att vi (luleå) får möta DIF. Brukar ofta bli bra matcher oss emellan.
Tyvärr så brukar ni ha en ful ovana att slå ut oss ur slutspelet.
Har bara hänt en gång att rätt lag :) stått som vinnare. Det var -93 då en viss Lars hurtig hade den roliga vanan att avgjöra i sudden death.
Kommentera

Portello: Vi får väl se till att Hurtig gör comeback om vi får möta DIF :)
Kommentera

Portello: Aarghh!!!! Du drar upp traumatiska händelser från det förflutna. Jag som jobbat så hårt för att förtränga den där Hurtig och hans fula ovana att avgöra. Får otäcka flash backs av jublande luleiter på näthinnan nu. Tack så mycket! :P
Kommentera

carina: Nöjet var helt på min sida :)

Zoogin: Jag får väl snacka lite med min chef och be henne övertala gubben sin att göra Comeback ;)
Kommentera

Portello: Jag visste väl att du kunde ordna det :)
Kommentera

carina: Vem ser du helst att ni får möta då??
Kommentera

DETTA är ju för kul..... Djurgårdens forum o 90% av inläggen kommer från andra lag. =)
Kommentera

BlackBay: Är det kanske det som är en GÄSTbok?
Kommentera

Frasse99: Att vi måste spöa alla motståndare, det håller jag med om. Men den gamla slitna klyschan att "för att vinna måste måste man slå alla" ger jag inte mycket för. Det är tre lag som ska besegras. Av sju. Fyra man slipper bry sig om överhuvudtaget.
Kommentera

Gone:
Jag skulle förstås att skrivit det spelar ingen roll vilket lag vi möter i kvarten för det är bara en bit på vägen mot målet :)
Kommentera

« · 222134