Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

Pinsamt DIF!!!

« · 483241 Till forumet


Pinsamt DIF!!!
Efter att ha sett matchen på Canal + kan jag bara säga, PINSAMT!

Wikegård måste haft ett och annat att säga efter matchen, all heder til Fbk:s insats men ingen i DIF verkade ju vilja gör något.

Den där nya målisen var ju inte heller nåt vidare men han kommer säkert växa i Elitseriekostymen ;)
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
mattias - 74:
Therode var tydligen bra mot Timrå,,, men lite ringrostig är han och det måste vi tyärr acceptera.. sedan har vi alltid haft svårt mot FBK och som du säger,, va vi tydligen katastrofala... sådant händer.. inget att depa över.. på måndag är det ny match mot Lule, låt hos konsentera oss på den :0)
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
difzi:

Ja men luleåär ju ingen lätt nöt att knäcka, vore roligt att se Falk och Ottosson kliva fram oc göra lite p också istället förbara Ekman Cherkawski och de andra Nhl importerna
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
mattias - 74:
Skulle vara otroligt kul att se Falk och Ottosson, Johasson kliva fram igen.. men tid nog kommer de nog att göra de, Lule blir ortoligt svåra att knäcka,, vi har ju tyvärr en tedens att förlåra hemma hos de, men den börjar släppa nu, så de é bara att hålla tummarna och be till gud??
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
difzi:

Bara att hoppas att ni tar det, Wilegård måste ju minst nå semifinal med det spelarmaterialet han har!!

Jag är ju inte ett dugg orolig för mitt kära Leksand, vi har ju O hamn på Sön sedan är det bara en transport sträcka till elitserien ;) Malmö och Brynäs kommer inte ha en suck i Kvalserien ;)
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
mattias - 74:
Man kan alltid räkna med Djurgården,, det är en hel dröse med matcher kvar till omgång 50 så minst 5 plats blir det för oss :) Och i slutspel ska ni allt så se på riktigt Djurgården, JÄRNKAMINERNA... ;) (säger vi...)
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
difzi:
Tyvärr för Djurgården så orkar inte dom ända fram i år heller..
 
För ser man på spelarmatrialet så kan laget kanske klara en kvartsfinal..
 
Men ge inte upp för det... vi har ju sett andra lag med sämre
spelare som har sprungit hem Sm-Guldet..;)
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
gud:
Vem har sakt att vi ska ge upp?? Om vi inte har höjt hos till mars, får väl spelarna börja flörta me dig gud ;)
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
difzi:
*host host*.. kan du få spelarna ge faan i att flörta med mig??
Är ju dragen mer åt det andra hållet..;) 
 
Skrev ju det att ni inte ska ge upp..För större under har ju hänt förr..;)
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
gud:
äh.. va inte orolig,, efter att jag är klar med spelarna så känner du inte igen att det är killar ;) ;)
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
mattias - 74: håller med om att det var pinsamt.... dem var nonchalanta både i försvar och anfall.
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
difzi:
Ähh..Spelarna spelar redan som kärringar ju...;) 
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
gud:
kanske blir lättare fö dig att flörta tillbaka,, då behöver ja bara jobba me utseendet.. gött ^^
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
difzi:
Fotbollsspelare har snyggare ben...;)
 
Någon som har sett matchen idag när laget
vek ner sig mot lilalaget?? 
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
gud:
haha,, men hockeyspelare har snyggare magar :p å rumpor ;) psst.. spec Ölvestad och Wanhainen ;D
 
mattias-74 såg den tydligen
Kommentera

Sv: Pinsamt DIF!!!
villken förlust dif!!! skärpnig
Kommentera

« · 483241