Trött på att Niklas wikegård kallar Leksingar för kärringar och filmar Han säger enbart detta för att han skall starta nån slags psykologisk krigsföring... Kan hålla med han till viss del att vissa spelare förstärker vissa situationer i matcher men att säga att de är ett gäng kärringar som bara filmar tycker jag inte stämmer....
Vet att vi diskuterat dett tidigare men jag kan inte låta bli att hålla ämnet vid liv!
Att DIF har plusstatistik på Leksand hör inte till vanligheterna men nu har ni det hiitills för annars genom åren har Leksand haft lättare för er...
Tror även att nästa match blir oerhört jämn mellan dessa båda lag!
Wikegård skall akta sig så han inte får äta opp sitt uttalande han sa i Lördags!!!
Leksand kankse inte spelade bra i Lördags men nästa match skall vi visa rallyföraren Wikegård att vi kan spela riktigt bra ishockey..
bajenmattias: Är det inte svårare än så att få ett lag ur balans ja då har ju Wikegård funnit vinnar formeln. Tittar man sedan på hur vissa spelare i Leksand uppträdar så kan man till fullo förstå Wikegårds utspel. Hockey är et fysiskt spel och klarar man inte av det ja då kan man ju kanske börja spela bandy eller golf.....
Det har av hävd alltid varit jämnt mellan Leksand och Djurgården och lär nog så förbli även i framtiden. Matcherna brukar spelas i högt tempo och vara hyfsat "snälla".
haha.stackars er ni ifrågasatte gage matchstraff...vad är matchstraff om inte 25 meters ansats och slå ner bakifrån.de e pinsamt att man ens som tränare ska klaga över det.och båda lagen spelade fult men det var BÅDAS sida inte som wikegård går ut o säger.tycker de är fel.ni filmade lika mycke som leksand o spelade lika fult...löjligt att klaga över det.så stå upp o spela hockey.o som sagt hur kan han få nämna enstaka nman..de är dåligt.//leksing
BJ: Vad är det för illa sinnat rykte du har hört att jag skulle vara på bandy i Karlstad ? Jag vågar mig inte utanför 08-området och än mindre gå på bandy :)
BJ: Nu har du nog tittat alldeles för djupt i flaskan :) Aldrig har jag satt min fot på en bandyarena och några sådana planer finns inte heller för framtiden.
Han säger enbart detta för att han skall starta nån slags psykologisk krigsföring... Kan hålla med han till viss del att vissa spelare förstärker vissa situationer i matcher men att säga att de är ett gäng kärringar som bara filmar tycker jag inte stämmer....
Vet att vi diskuterat dett tidigare men jag kan inte låta bli att hålla ämnet vid liv!
Att DIF har plusstatistik på Leksand hör inte till vanligheterna men nu har ni det hiitills för annars genom åren har Leksand haft lättare för er...
Tror även att nästa match blir oerhört jämn mellan dessa båda lag!
Wikegård skall akta sig så han inte får äta opp sitt uttalande han sa i Lördags!!!
Leksand kankse inte spelade bra i Lördags men nästa match skall vi visa rallyföraren Wikegård att vi kan spela riktigt bra ishockey..
Det skall ag bli man för !!!