Djurgården Hockey

6775 inlägg · 782 ämnen

Västra Frölunda HC - Djurgårdens IF

« · 330573 Till forumet

Västra Frölunda HC - Djurgårdens IF
Frölunda spelade bra innan uppehållet och det verkar som att de inte tappat formen under uppehållet, så det blir tufft nere i Scandinavium idag. Vi får hoppas att Djurgår'n gör en bra match därnere. Hjärnan säger 4-3 till Frölunda efter sudden, hjärtat säger 4-2 till Djurgår'n.
Kommentera

Sv: Västra Frölunda HC - Djurgårdens IF
Enligt kommentatorn på HockeyLive så dominerade Djurgår'n totalt i den 1:a perioden, 15-5 i skott bl.a. Hoppas de fortsätter likadant och sätter dit ett par puckar också.
Kommentera

DIForever: Japp. Det var total dominans av er i första perioden. Dessutom fick ni ett i mina ögon ett korrekt mål bortdömt. Men ni får gärna missa mål eller låta Lunkan fortsätta rädda skotten:-)
Kommentera

Dragan 2k: Då är allt som vanligt alltså, förstår inte hur det kan vara så svårt att göra mål. Hoppas det lossnar för Djurgår'n i 2:a.
Kommentera

DIForever: Nja som vanligt vet jag inte. De senaste säsongerna har väl det inte varit sådan extrem dominans av er som det varit under tidigare säsonger.

Av förklariga anledningar hoppas jag att det inte lossnar för er...i varje fall inte i dagens match:-)
Kommentera

Dragan 2k: Tror att oförmågan att göra mål NÄR man dominerar åsyftas....
Kommentera

Carina: Man får passa på att tacka för underhållningen. Det var en extremt konstig match. Total dominans av Djurgården i första, bra tryck från Frölunda i andra, en skadad domare, trasiga båsdörrar, bortdömt mål med mera.

Nu laddar vi om batterierna för att piska dit era goda vänner i Färjestad:-)
Kommentera

Dragan 2k: Fast först blir det lite Södertälje tydligen. Hade man glömt den matchen?
Kommentera

Dragan 2k: Mycket underlig match. Men kul....
Det låter så fel att säga att man är nöjd med en poäng men jag [f]är[/f] det. Jag hade inte väntat mig någon poäng. Jag hade inte väntat mig att DIF skulle spela ut så fint som de gjorde. Alltså jag är nöjd......vad är det med mig?
Kommentera

Dragan 2k: Södertälje? Är inte det uppvärmningen inför FBK?
Kommentera

« · 330573