vafan ska man köra med för spelarna nu? man vet ju inte riktigt vilka som ä riktigt het nu..skulle bara husse, knuble lr morrison. dom gör nästan alltid poäng.. svårare o fixa mkt poäng nu tkr ja iaf :P lite poäng Pasi Nurminen i malmö gjort på sistone då :D 3 ass på 2 matcher inte illa för en målis ;P
MoDo-PATTE: Jaroslav Obsut är ju en som öser in poäng. Lite dyr kanske. Sen drar Tommy Sjödin in många fyror i plusligan, men är också ganska dyr. Jan-Axel Alavaara är billig och gör relativt mycket poäng. Sedan har du ju Adam Andersson i Mora.
mangan: jopp ja kör me alavaara - obsut just nu o ha just lirat me adam andersson åxå =) gick inge bra me obsut o alla luleå lirare igår men dom kmr nog till nästa match tro jag ;) Tommy sjödin ha ja inte lirat med..ä han värd o satsas på hellre än alavaara? de vettefan de..då får man ju isf offra nån dyr forward o de känns sämre..
mangan: japp de är inte lätt att pricka in perfekt...men de ä ju de som ä som kul att de ä svårt.. finns inte nå många backar som producerar bra men forwards, då äre bara o välja o vraka o hoppas på det bästa :P
hockeybussen: hmm.. jadu beror ju på vad du tänker på den bäste offensiva lr defensiva, obsut kanske ha varit bäst iaf bland dom bästa framåt med sina 8+8 skulle inte varit så dumt o haft han hela tiden.. de ha varit rätt lite backar som fixat poäng på dt faktiskt..
synd att inte Dreamteam pågår under slutspelet tycker jag, fast det blir ju s vårt, 4 lag åker ut efter ett tag, därefter 2, det skulle säkert aldrig gå, men kul vore det!
MoDo-PATTE: blir det? vore riktigt tufft... hoppas bara inte VM-matcherna går mitt i natten, man vill ju se matcherna!
hoppas också inte att VM kostar 40:- eller skit samma det är det värt, men 6 000 000 kan väl inte man klara sig på då då säkert ingen spelare kommer kosta under 1 000 000:- ?
90Steen_: Lundqvist va helt klart bäst..ja tyckte inte att d va nån som ens va i närheten av hans standard..visst han hade nån skitmatch ibland men d har alla målvakter..