1150x200-64570.jpg

"gerber"minst 2 klasser bättre"hento"!

« · 469971 Till forumet

Sv: "gerber"minst 2 klasser bättre"hento"!
Sibbe: hoppas fan han håller nollan å är supertät i alla lägen:-)
Kommentera

Dawidovski: Hento kan ju fan slå rekord i FBK om han håller nollan mot björnarna idag, 4 nollor har dom andra plus hento! idag kommer 5e hoppas jag!
Kommentera

Dawidovski:
Själv hoppas jag på en repris av senaste gången då Färjestad besökte Luleå.
Då fick Hento hålla nollan ca 15 sekunder samt fara hem till Karlstad med noll poäng.
Fast ska jag vara ärlig så tror jag att ni minst tar ett poäng.
Kommentera

Portello: vet inte jag... känns lite ovisst inför mötet, luleå lite på gång, å man vet aldrig när FBK gör sina plattperioder:-)
Kommentera

Hittils har Hento inte varit bra i matchen mot luleå.. håller helt med om att Gerber är en BÄTTRE målvakt än hento...
Kommentera

MartinGerber: tackar o bockar"martin"att du står över,det=den direkta anl det blir torsk för er idag.
Kommentera

Dawidovski: Hade fel i mitt tippande, gfast det är ju jag glad för.
Hento har sannerligen inte haft det lätt då han kommit "hem" till Luleå.
I första mötet tog det ju som bekant bara 15 sekunder innan han fick vittja nätet, och den här gången dryga minuten längre.

Var tyvärr inte och såg matchen , men vad jag hört ockh läst så var visst många gula/lila spelare väldigt griniga idag. Souray jagade visst efter Holmström så gott som hela matchen.
Kommentera

Portello: Har läst att det var ett ömsesidigt "jagande" skoj med känslor på plan och sen är de vänner när det är slut. FBK har varit alldeles för snällt de senaste åren. Så vinner man inte mycket. Undantaget då 2002 men då var de överlägsna allt.

Tycker det ser bra ut än så länge, mer fysiskt/småfult spel, vi ligger för Modo efter halva säsongen och slutspelet känns nåbart ännu ett år.
Kommentera

eltifoso:

Att ni ska gå till slutspel är väl en självklarhet? Allt annat skulle vara ett stort fiasko för eran del.

När det gäller att spela snällt så har Luleå inte ett enda matchstraff.
Bra disiplin eller dålig inställning?
Kanske låter lite konstigt men jag hoppas att du förstår hur jag menar...
Kommentera

Portello: Förstår precis, jag skulle inte vilja byta...

Jag ser inget som självklarheter i ishockey varje slutspel är en fest och bonus i mina ögon. Därför jag oftast är glad, sätter inte upp superhöga mål.

Se nu till att hålla HV bakom er =)
Kommentera

eltifoso: Klart vi ska försöka hålla Hv bakom oss men viktigast är att vi tar oss till slutspel.
Något säger mig att du inte gillar Hv något vidare.Stämmer det?
Kommentera

Portello: Gör någon det efter deras fans uppträdande i våras? =) Men som så många gånger förr så går högmod ofta före fall.
Kommentera

« · 469971