1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

19101 inlägg · 1109 ämnen

Buss till Stockholm på lördag?

« · 209163 Till forumet

Buss till Stockholm på lördag?
Jag funderar på om det är någon som har någon idé om hur man kan ta sig fram och tillbaka till Stockholm på lördag och se Sverige - Ryssland, utan att det blir alltför kostsamt. Tacksam för tips!
Kommentera

Sv: Buss till Stockholm på lördag?
zmarty: Ja om du inte hittar intresse hos många FBK-fans som vill följa med på en hyrd buss, så kan du väl alltid åka tåg eller buss ensam! jag antar att det borde vara ganska bra förbindelser mellan Karsltad Stockholm! Kanske kan flyga! När slutar sweden Hockey games... längtar till elitserien börjar igen!
Kommentera

FredrikM: om mindre än en vecka tror jag
Kommentera

FredrikM: Jo ja, det är ju klart.. =) Jag tänkte bara om någon kanske hade en aning om om det finns några praktiska och billiga sätt att ta sig dit.. Hmm.. tjaa.. nästa match i elitserien är på tisdag.. Då möter Färjestad Modo hemma. Man kanske skulle gå.
Kommentera

zmarty: Gå du, själv bor jag i stockholm och får väl se nån match när dom spelar mot djurgårn' i Globen.
Kommentera

Jeszica: Jag skulle hämskt gärna också vilja se nästa match! Men va fasne jag bor i Ängelholm! Så jag får väl vänta tills mitt andra favoritlag Rögle går upp i eliserien=)
Kommentera

« · 209163