Enligt hockeymagasinet.com (se länktips) så ska Marius lämna Färjestad efter denna säsong... Personligen så förstår ja honom med tanke på att konkurrensen här är för tuff för honom, på 45 matcher denna säsong har han mäktat med 6 poäng (5+1).
Hoppas inte brosan följer i hans fotspår bara, eller va säger ni??
Sebbe: Han skulle försvunnit redan efter säsongen 2000-2001 men är man insyltad i familjen så är man ..... Jag hade hellre sätt Sundin i truppen än Marius. Men fam. Loob delar ju inte min uppfattning .......
Nja, inte kan jag påstå att jag tycker synd om honom. Har man haft fyra år på sig och inte lyckats så är det mer än nog. Det är bra mycket mer än tex Michael Holmqvist fick.
Nu vaknade jag efter en underbar golfhelg (3 Birdies på lördagen) vinnare i söndags liksom ikväll. Tips 3-1
Dragan 2k: Att Marius skulle platsa i VF tvivlar jag inte en sekund på ALLA i FBK skulle vara en förstärkning i VF :-)) T o m Wally som verkar har vaknat ordentligt.
Klinth: Kul. ja för oss nervöst för er. Det måste kännas hemskt att få känna gulddoften men bara nöja sig med avslaget öl, jag menar ni har en ganska bra vana. Vi däremot är vana att smaka på guld:-)
Personligen så förstår ja honom med tanke på att konkurrensen här är för tuff för honom, på 45 matcher denna säsong har han mäktat med 6 poäng (5+1).
Hoppas inte brosan följer i hans fotspår bara, eller va säger ni??