eltifoso: CHL match 2 idag Första matchen live för mig denna säsong
Ska bli intressant att se vad jag missat med detta bygge. Läser många experter tippa oss högt medans det jag sett inte imponerat alls, vad har jag missat??
Ja ja kul att det drar igång, seger och 3 poäng vore skoj, gött att slippa meningslösa träningsmatcher
eltifoso: Fortsätter Steen spela såhär tror jag mina Brynäsvänner får svettas De var så övertygade om att deras Silfver skulle mosa Steen i poängligan. Skillnad förstås på försäsong och SHL, men just nu känns mina vad med dom helt ok
eltifoso: Tuff match imorgon mot de Ungerska mästarna. Hoppas att vi inte ställer upp med mindre svagt lag där alla de bästa vilar. Låt alla de tillgängliga bästa får leka lite när de möter ett lag av Brynäs nivå.
” Färjestad är dessutom en av totalt fem SHL-klubbar som äger sin egen arena, vilket ger föreningen helt andra ekominska ramar. Karlstadslaget noterade exempelvis 56 miljoner kronor i intäkter från endast servering, kiosk och souvenirer den gångna säsongen – ”
Sven.Savage: Ja jag har läst det där , det får stå för dom i deras flockbeteende och klicksök 😎 Som spelet sett ut kan jag seriöst inte tippa högre, men hoppas ju förstås
eltifoso: Det närmar sig premiären Oavsett hur det sett ut på isen så går man ju dit och hoppas på bra spel och underhållning En lördag kväll på hemmais mot Rögle lär väl bli hyfsat drag på Läktaren
Hoppas att kapten Linus är tillbaka, han kommer behövas , det har vi sett
Spelarmässigt har Stian och Steen varit bra, de två blir roligt att följa Clara i kassen stabil
I övrigt har inte mkt sett bra ut, men det finns ju tid att rätta till dessa saker för tränarstaben
Tuff motståndare direkt när vi möter ett av finallagen i våras tillika de laget som svepte oss i fyra enkla raka
Rögle har förstärkt riktigt bra sedan sist och vi dras tyvärr med skador på Linus, Groleau och ngn till eventuellt plus att duktige Jack fick köra J20 igår
Blir ruggigt tuff nöt detta , men vi kämpar på med det vi har att ställa på isen
Sven.Savage: Nja, som jag berättat de senaste dagarna för de som tvivlat så har spelet sett såhär hackigt ut sen i augusti Ingen överraskning detta, men några spelare ser något något bättre ut och det är en lång säsong
Första matchen live för mig denna säsong
Ska bli intressant att se vad jag missat med detta bygge. Läser många experter tippa oss högt medans det jag sett inte imponerat alls, vad har jag missat??
Ja ja kul att det drar igång, seger och 3 poäng vore skoj, gött att slippa meningslösa träningsmatcher