1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18875 inlägg · 1109 ämnen

Färjestad mot final trots förlust

« · 649364 Till forumet


Färjestad mot final trots förlust
som ni alla ser så sticker jag ut hackan men det har ju sina anledningar..
jag är bomb säker på en ny final i år med allt sparat matrial vi har höglund med flera samt att nordström snart är tillbax aj aj aj vilket lag som snart ger sig ut på isen.. jaja förlust mot djurgården säger ni men visst bara ett olycksfall i arbetet vänta och se...
Kommentera

Sv: Färjestad mot final trots förlust
Fan of Kåberg: lol självklart mena ja hakan sry alla
Kommentera

Sv: Färjestad mot final trots förlust
Fan of Kåberg:

Är ni helt insnöade på Västkusten eller ?? :)
Kommentera

Sv: Färjestad mot final trots förlust
mattias - 74: haha ja faktiskt har vi snö nu men vi ser ju det glas klara och realistiska i det hela
Kommentera

Sv: Färjestad mot final trots förlust
Fan of Kåberg:

Jag tror ju inte på FBK i final en Final med Frölunda och Hv är väl den mest realistiska nu som det sett ut...
Kommentera

Sv: Färjestad mot final trots förlust
mattias - 74: nja jag tycker inte det ser det kommande final paret Färjestad-frölunda faktiskt tror inte hv pallar hela väken dom har inte haft skador m.m än så dom kommer bli möra till slut men men alla tror vi ju olika..
Kommentera

Sv: Färjestad mot final trots förlust
mattias - 74:

FBKs resultat efter 34 omgångar 04/05:

4 Färjestads BK 34 16 7 11 82 : 72 56

FBKs resultat efter 34 omgångar 05/06:

5 Färjestads BK 34 16 6 12 86 : 75 56

Det är detta som gör att vi inte slutar tro på final.
Kommentera

Sv: Färjestad mot final trots förlust
Bengt: Hösten 1987 förlorade vi på hemmaplan med 13-0 mot Djurgården några månader senare vann vi SM-guld. Tabellplaceringar och enskilda matcher i sen serielunk avgör inte vart guldet hamnar.

Fråga Linköping från förra årets kvart mot SSK, eller Real Modo som bara skulle köra över ett svagt FBK i sin kvartsfinal.

Jag tror inte något lag bli hyperglada över att få varken DIF eller FBK i kvartsfinal, men vad vet jag. Poängen är att ingen kan med säkerhet säga att ett lag är chanslöst på final.
Kommentera

Sv: Färjestad mot final trots förlust
eltifoso: Så var underdrifternas mästare i farten igen, märker jag.
Kommentera

Sv: Färjestad mot final trots förlust

eltifoso:

"Real Modo som bara skulle köra över ett svagt FBK i sin kvartsfinal."

Mmm, så var det ju verkligen. Färjestad bättre i serien, MODO rent ut sagt bedrövliga, men ändå skulle vi ju köra över ett svagt FBK. Hur starka saker dricker du?

Kommentera

« · 649364