1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18708 inlägg · 1109 ämnen

FBK-BIF

« · 172683 · » Till forumet


Sv: FBK-BIF
Sebbe: Men VF förlorade mot Leksand... trycks ihop lite i tabellen... dock vann Timrå.... väl?
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Berätta lite om matchen på radio lät det som ett sömnpiller
Kommentera

Sv: FBK-BIF
svanru: ungefär 7800 såg denna seger. Bra att de fixa 2 p efter det sorgliga insläppet med mindre än 2 min kvar.

Tappar dock till 4:e plats i tabellen väl?
HV vann ju. (5-1 mot linköping)
Kommentera

Sv: FBK-BIF
svanru: HADE ETT RÄTT IDAG MATS GJORDE ETT GÖÖTTTT
Kommentera

Sv: FBK-BIF
svanru: Verkar som om två-poängare verkar vara grejen just nu... nu skall jag hem och sovva..... g'natt
Kommentera

Sv: FBK-BIF
svanru: Vi verkariallafall var på G när det gäller övertide... det var vår andra 2-poängae på kort tid!.. Tycker gott vi kunde avgjort matchen tidigare!
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Lunkster: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Mats½!!!!!!!!!!!!§
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Mats Trygg avgjorde!!!


SEGER!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Kyrö...missar
Kalt...... missar

Karjalainen.... missar
Prestberg...... utanför

Sjödin..... missar.... Wally har räddat tre
Trygg.... sätter en backhand.... 2p
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Tommy Sjödin missa
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Sjödin miss
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Prestberg missa buren
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Kalt missa oxå.

Karjalainen missa
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Lunkster: Ja det var då jäklar vad ni jäktar=)
Wallys räddninsprocent ökades på lite här i slutet iaf!.. något positivt.. Nu får Jönsson slå in sin straff
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Kyrö missa första
Kommentera

Sv: FBK-BIF
FredrikM: KOM IGEN BERÄTTA MERA HAR INTE CANAL +
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Sebbe: Vad är statistiken i straffar... jag har för mig att när det blir straffar så brukar det gå åt skogen....
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Sebbe: du var snabb där
Kommentera

Sv: FBK-BIF
FredrikM: straffar
Kommentera

Sv: FBK-BIF
FredrikM: straffar
Kommentera

Sv: FBK-BIF
e minut kvar !
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Ja utvisning på Tommi MIETTINEN, nu har vi chansen
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Tommi Miettinen ut 2 min nu..Hoppas vi sätter den nu.

Skotten blev förresten 24-19 totalt. Hela 8-2 i tredje
Kommentera

Sv: FBK-BIF
JJ åker ut 2 min för intrf efter7 sek...ajajaj
Kommentera

Sv: FBK-BIF
så där ja. Där rök 3-poängaren iaf...nu väntar sd o sen straffar. Kan vi få den andra 2-poängaren idag kanske. Skulle suttit väldigt bra!
Kommentera

Sv: FBK-BIF
FredrikM: Kommer antagligen bli sudden.. 1 minut kvar.. låt os nu iaf ta en 2-poängare till
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Jag som trodde Färjestad hade börjat dominara och skulle dra loss ordentligt.. så gör Niklas Anger 2-2... bara det inte går till sudden... Vi ska klara av och vinna efter full tid
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Lunkster: 2-2 med mindre än 2 min kvar. Satan att inte Wally höll tätt där. Anger målskytt.
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Lunkster: Guuud.... vad trött jag blir.... 2-2......
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Lunkster: Inte målrikt... men 2-1
Kommentera

Sv: FBK-BIF
FredrikM: Blir spännande nu i tredje. Skotten vann BIF i första med 9-5 o i andra vann FBK med 11-8. För er som inte e så snabba i matte så e de 17-16 till BIF. D.v.s. jämt i matchen både när det gäller skott o mål.

Nä, ja tror på en liten islossning i tredje, typ som den när FBK gjorde 6 mål i sista mot Linköping hemma.

Matchen slutar: 5-1
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Lunkster: andra perioden slut! De e Wally som står tror jag va?!?!... han verkar iallafall ha gjort bra ifrån sig så här långt .. en räddnings procent på 94.1.. ... 16 räddningar?!?!
Kommentera

Sv: FBK-BIF
HasseT: Precis... assisterad av Jantunen himself....
Kommentera

Sv: FBK-BIF
HasseT: Nej du! Yeah! Jönsson 1-1 .. matchen lever=)
Kommentera

Sv: FBK-BIF
1-1 Jörgen Jönsson Rögle BKs superspelare som ni fick och det ska ni vara glada för :-)
Kommentera

Sv: FBK-BIF
FredrikM: 0-1 torgny löwgren? oj nej Tommy Sjödin!.. hmm
Asså nu får FBK skärpa sig och visa att det i torsdags inte var en engångsföreteelse
Kommentera

Sv: FBK-BIF
FredrikM: Jantunen av alla.... cirklarna lyckades...
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Fasen nu börjar utvisningarna dugga tätt! Först två minuter på Greger sen Hållberg.. hoppas de inte gör mål nu!
Kommentera

Sv: FBK-BIF
tråkigt att det inte blivit några mål! .. men sen så har det inte varit så många utvisningar heller.. bara 2 på Marius Trygg och Peter Nordström..och så en på Tommi Miettinen i brynäs..så där ligger vi före iaf..
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Karlstad BK:
gjorde
Kommentera

Sv: FBK-BIF
soffe:

ahaa..lätt att dom göör=)
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Va sjutton FBk spöar Brynäs me 6-3!!
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Jompe: Ja... en bra match hoppas jag verkligen på... synd bara att man inte har betalkanal.... *tar en kopp Lindvalls kaffe*
Angående kaffemärken så spelar det roll vilket vatten man har... I Uppsala med sitt stenhårda vatten passar inte många sorter... en som funkar är just Lindvalls eftersom provsmakeriet är just i Uppsala.... i sthlm fungerar Mollbergs Blandning alldeles lysande... Karlstad har mycket mjukt vatten... där passar lite blaskigare varianter... som t ex LLila.... eller för den del Gevalia.... men jag röstar ändå på en rekti Expresso....
Kommentera

Sv: FBK-BIF
svanru: Innan ni blir alltför säkra på vinst ikväll så skulle ni kanske fundera en sväng på hur det gick sist Brynäs var på besök i kaffebryggaren. Alla krav är på er, alla förväntar sig att ni vinner. Så var det sist också och se hur det gick. Inför senaste matchen var det någon på FBK:s gästbok som mer eller mindre utlovade tvåsiffrigt. Har inte sett till honom här på ett tag.

Hoppas det blir en bra match. Det brukar det bli mellan de här lagen.
Kommentera

Sv: FBK-BIF
Lunkster: Kaffe på postorder?? hahaha okej..... Synd att no loosar ikväll....NOT
Kommentera

Sv: FBK-BIF
BORÅSINDIAN: Kaffe på postorder... ala Josefsson.... gott? nä!
Kommentera

Sv: FBK-BIF
nu är det ju såhär att FBK har hemmaplan. Dessutom så är Zoegas det bästa kaffet!
Kommentera

Sv: FBK-BIF
svanru: Gott Kaffe (Gevalia) - Kräk Kaffe (Löfbergs lila) 4-2
Kommentera

Sv: FBK-BIF
svanru: Jag gillar siffrorna... men jag tror att Prestberg och Eriksson får näta ett par gånger var samt att Rhodin gör ngt mål ...
Kommentera

« · 172683 · »