1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18997 inlägg · 1109 ämnen

Fbk - FHC

« · 636344 Till forumet

Fbk - FHC
Gött att leda med 2-0.. Sköna chanser de haft å ;P...
Kommentera

Sv: Fbk - FHC
LLA-FanVaBra: Äntligen vi gör 2 mål i en period otroligt
Kommentera

Svanru:

Den bästa perioden denna säsong, iaf av vad jag sett.

10-3 i skott och det kunde mycket väl ha varit 3-0 eller mer efter första. Nu gäller det att inte slappna av och bjuda in Frölunda i matchen, då blir det förlust! Fortsätt åka och skjuta...
Kommentera

Sibbe: Pelle gjorje en Andersson inte speciellt vackert.
Kommentera

Svanru: Brukar ni vara bra i 3:? Det är vi!!
Kommentera

Svanru:

Ja den andra perioden går klart till frölunda, Henriksson och en del tur räddar oss. Men vi leder fortfarande rättvist och förhoppningsvis backar inte gubbarna hem alldeles för tidigt för då kan det gå illa...
Kommentera

Sibbe: Jag håller helt med VF dominerade kraftigt men kunde trots allt inte utnyttja lägena .-)
Kommentera

Oj oj oj!
Kommentera

Svanru: Kan du utveckla vidare vad som menar med en Andersson?
Kommentera

mok: De lär du nog veta vid de här laget
Kommentera

LLA-FanVaBra: Har en misstanke då vi vart inne på detta tidigare har dock ingen förståelse för det...
Kommentera

"Säsongens bästa spel för Färjestad" och då tar dom VF på övertid med 1:a och 2:a målvakten skadade, det säger endel. Jobba på lite nu så vi får er i finalen!
Kommentera

Bonuz:

"Säsongens bästa spel för Färjestad" presterades bara i första perioden, den vann vi klart med 2-0, resten av matchen var det definitivt inte "Säsongens bästa spel för Färjestad".
Kommentera

Sibbe: Ne för resten så torskade dom ju vore illa om det var det bästa dom presterat isåfall :)
Kommentera

mok:

Precis vad jag ville ha sagt =)
Kommentera

Bonuz: Bonuz: "med 1:a och 2:a målvakten skadade, det säger endel. Jobba på lite nu så vi får er i finalen!"

Jaha, och? Jag tycker ni har ersatt båda dessa skadade målvakter väldigt bra! jag tycker inte det verkar spela nån roll vem ni än har i kassen, ni är ändå alltid lika täta bakåt, så ditt resonemang håller inte, även om ni hade tur efter 2-0 målet, när Radek sköt klockrent i ribban.
Kommentera

Dawidovski: Tur måste man alltid ha :)
Kommentera

mok: Tror du på klyshan: "Ett bra lag har alltid lite tur" ?
Kommentera

Dawidovski: Tror nog iaf lite på det... :)
Kommentera

Dawidovski:

Tur får man inte, det fötjänar man. Är man då ett bra lag så förtjänar man det helt enkelt:)
Kommentera

Danne_l: Precis det jag var ute efter jobbar man tillräckligt så får man även turstudsarna med sej och inte emot sej.
Kommentera

Danne_l: Det stämmer allt som oftast, men ibland så blir man lite less och fundersam på om det andra laget förtjänar det sk. turmålet? Dock så tror jag nog att FRÖ förtjänade sitt 2-2 mål:-) man hade nog jobbat svinhårt på träningen innan match:-)
Kommentera

Dawidovski: Svinhårt? Vilket makalöst uttryck. Grisar är väl ganska mjuka så här i julskinketider.
Kommentera

« · 636344