Jovisst är WP överlägset bästa klack, inget snack om saken. T.o.m AB:s undersökning har ju konstaterat detta ;)
Har svårt för att se ett helt tomt bortastå när FBK gästar, men som du säger, att avgöra vem som har bäst fans överlag är omöjligt. Men man kan ju utan tvekan säga att båda Frölunda- och FBK-supportrar är högt upp på listan ;)
Kan ju vara för att ingen vill åka när de mer eller mindre vet de ska förlora;)
Summan av kardemumman blir att WP är bästa klack. Men sedan vilka som har bäst fans överlag, om man räknar in bortafölje också - ja det blir nog omöjligt att avgöra.
Frölunda har ju dock några dårar som alltid reser, så vi är Sveriges bästa fans?;)
Det kan jag hålla med om, trodde faktiskt det var en hel del FBK-supportrar på plats i GBG men då jag aldrig varit där själv kan jag ju inte vittna om det som du.
Där blev jag faktiskt förvånad, jag tycker FBK:s bortafölje är mycket bra på flera ställen. I Leksand, Kinnarps och inte minst i Malmö där jag själv varit de senaste åren.
En klack som lyfter fram sitt lag trots stort underläge målmässigt är väldigt ovanligt, men WP visar klart att man stöder laget i både med- och motgång.
Långa skadelista..?? Mer erat material skall ju i kunna vinna mot de flesta lagen oavsett om seplare som Mattias Johansson Notan eller fröken är skadade....
Jag tycker det är ganska fantastiskt att en fjärdeplacering i tabellen efter 18 omgångar startar snack om kris, tränarbyte och dylikt. Visst har det inte gått toppen så här långt, men att vi alltid ska ta 3-poängare mot lagen placerade 5-12 är en omöjlighet. Sen tycker jag att vår långa skadelista har påverkat en hel del, det är därför stabiliteten och kontinuiteten uteblivit.
Är det dock inte så att den här typen av utspel är rätt så ovanliga rörande FBK? Sånt här ser man från de flesta klubbarna i landet, men jag kan inte dra mig till minnes att det skrivits liknande rubriker om FBK på väldigt, väldigt länge.
Av vad jag kunde utläsa av artikeln så är missnöjet det största över att ni inte tagit på mot topplagmen det är väl inte det lättaste att ta på mot LHCVF och Hv men ni har väl torskat mot SSK också och Tappat p mot Leksand så jag tycker ni borde skaffa lite med stabilitet i truppen och inte gnälla på allt och alla så fort det går åt helvete...Klarar ni inte motgångar i eran förening ??
Här är längre version av artikeln (se länk).
Hot och hot går ju att diskutera, fyndig rubrik iaf...