1150x200-64570.jpg

FBK-VF

« · 1011934 Till forumet

Sv: FBK-VF
skalpjägaren: Haha om man blir rånad finns det ursäkter. Gläds med skandalvinsten
Kommentera

Svanru: nja, faktum är ju att situationen inte skulle uppstått om Andersson blåst av när han skulle. Att fbk för sekunder till godo är ju snarare märkligt... Ingalunda skandalvinst, däremot skandalmatch...
Kommentera

skalpjägaren: Tyvärr matchen är inte slut än. Skandalen i GBG kommer att efterföljder protesterna kommer att hagla-
VF till div 6 är parollen men tyvärr kommer den inte bli realitet då man ser "stora myglande VF" som viktig i ES inom Hockeyförbundet
Kommentera

Svanru: Värst vad du tänder till idag. Hade nu sekunderna tickat som dom skulle pch klocjkan ljudit i tid hade ni ändå inte kvitterat för då hade Frölunda inte slutat spela. Förstår dej lite och tycker det e knepigt sådant här händer men måste säga att du överreagerar.
Kommentera

Svanru: Seriöst... du glömmer att det pågick ett fullt slagsmål nere i hörnet. Hade Andersson godkänt det målet med Kåberg fullt slagandes på en Frölundaspelare så hade det varit en minst lika stor skandal.
Kommentera

Svanru: du har fortfarande inte svarat... jag vill ha en förklaring..
Kommentera

mok: Överreagerar jag förstår att ni VF supportrar är nöjda men resten undrar om det var en tillfällighet att långa fingret var framme hos funktionärern som knappast håller på ett anant lag än Frölunda
Kommentera

FreddanVF: ?
Kommentera

Svanru:
Håller på frölunda i eran matchserie men det där var fanimej katastrof, nån j-vel måste hängas för det där.. Hemmafunktionärer.. fyyy faaan
Kommentera

Svanru: Förstår till fullo att FBK reagerar över detta det har jag inte sagt något om men tycker bara du överreagerar lite väl och klassar alla Frölundaiter som idioter.
Kommentera

Horace76c: Hemmafunktionärerna + Soluret som dom anväde sig av :)
Kommentera

Cyklob: Ja och solut funkar inte så bra när det snöar blåser o e mörkt :)
Kommentera

mok: Heheh nä verkligen inte :), nä det är ju tragiskt att sådant här ska hända i en sådan viktig match. Och jag har full förståelse för att Färjestads supporters är upprörda och det skulle man nog varit själv garanterat om sitt eget lag hammnat i samma situation.
Kommentera

Cyklob: Jo förstår med att man blir upprörd för sådant får bara inte hända på sådan nivå på så viktiga matcher. Men att tro att nån gör det medvetet är ju horribelt.
Kommentera

mok: Nä det tror inte jag heller, men det lät för jävla dumt när dom intervjua killen där i sekitariatet och han säger att han kan inte med klockan hur den fungerar :). Men som sagt det är ju som jag sa ett gammal solur med så man kan ju inte förvänta sig att det även ska funka i dessa tider :).
Kommentera

Det var väl inget konstigt med det som hände på slutet...

Nu måste vi koncentrera oss på lördagens match, alla i FBK kommer att glöda då!

Vi förlorade matchen på att Crippe gav Frö ett 5-3 läge där de såklart gjorde mål... och sedan är det ett stort misstag av Jonas att släppa in 5-4 pucken på fri sikt.

Morsning.
Kommentera

Dawidovski: stort å stort... Micke skjuter stenhårt. Har gjort flera såna mål i år så det är inte bara Jonas som släppt in såna mål. Hade han stått kvar hade han nog tagit den men målvakter är ju vana vid låga skott.
Kommentera

Dawidovski: haha jag föreslår att vid vid varje VF mål trycker våra funktionärer fram två mål till oss eller varför inte flera ändå sedan kan vi alltid påpeka att vi inte kunde apparaturen och domaren måste följa vad sekretaritatet beslutade.
Mitt tips 73-4 i nästa match
Kommentera

« · 1011934