1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

19005 inlägg · 1109 ämnen

Frölunda-fbk

« · 203692 Till forumet

Sv: Frölunda-fbk
svanru: ja färjestad gjorde allt en riktig plattmatch
Kommentera

svanru: Ingen dålig match att välja, hehe ;)
Kommentera

danoj: Tyvärr jag har redan tagit fram 4:e matchen i finalen mot Luleå för att rensa bort eländet.
Kommentera

svanru: Jag spelade även in matchen, du kan få en kopia, helt gratis faktiskt, hihi :)))
Kommentera

Sebbe: Jag där och såg eländet. Bara de mest enögda VF fansen tyckte att det var en bra match. Vf var i särklass minst dåliga och vann oerhört rättvist. De misstagen FBK gjorde överallt var av knattehockyklass. Ett taggat VF hade slagit FBK med tvåsiffrigt.
Trotts missen 2-1 så var Wally klart bäst i FBK JJ får betyg 1 resten får överstruken geting eller vad man nu kallar det.
Om FBK har denna nivå så skall de vara glada att komma till slutspel. Inte ett skott på mål i powerplay etc etc bedrövligt. Nu räcker det med elände matchen skall stoppas ner i byrålådan som en av sämsta matcher jag sett FBK spela. URK
Kommentera

Sebbe: nu blev det i fel gbok, trodde jag var i frölundas , men ok :)
Kommentera

danoj: ja, grattis återigen till segern...
Finska NHL-forwards verkar platsa bra i ES. Kallio 2 mål på 2 matcher o Hyvönen 1 mål på 1 match.
Hoppas Hannes sätter nårra puckar till på torsdag...
Kommentera

Frölunda-fbk
Summeringsdags, och vilken match man fick se, vilken underhållning!!
Kan säga att jag var riktigt förbaskad i början på herr rådbjer då han inte tog en utvisning innan fbk's första mål som föregicks av en solklar interference, men rättvisan segrade till slut.
Tror nog inte någon gapade högre än jag när kallio satte sitt andra mål på sin 2'a match, fan den killen är redan en stor publikfavorit.
Extra roligt också att oskar ackeström fick sätta 2 puckar när ankan parmström hade förordat honom till tre kronor, han kommer att vara med där så småningom.
Att henke bjuder på ett storstilat självmål en kväll som denna kan jag ta, för nu kommer iaf jag att kunna sova gött.

FORZA FRÖLUNDA!!
Kommentera

« · 203692