Svanru:
De bilder som visades på jumbotronen igår, var de bilder som TV4 sände. Det har, vad jag vet, aldrig visats andra bilder på jumbotronen än tvbilder när de sänder live. Men jag kan som sagt vad ha fel.
När det gäller buandet så kan man hålla på i evigheter om vad som är rätt och fel. Om det gäller hockey, fotboll, handboll eller någon annan idrott, så är det ofta man hör publik bua. Men det hör liksom till, men det måste såklart hållas inom bra gränser även det, som allting annat.
GG får mycket skit både av andra och oss egna, men igår tror jag faktiskt att det inte var GG som började med buandet igår, iallafall så fick jag den uppfattningen där jag satt.
mok:
Nja, det var kanske ett par bildsekvenser igår som man kan ifrågasätta. Men jag tror också att TV4 har bestämt sig för att hitta alla fula grejer i matcherna och det kan iböand ge en fel bild. Och med detta vill jag inte säga att Färjestad spelar schysst hockey. Men varför Färjestad tar till lite för fula medel ibland är att de helt enkelt inte hinner med Frölunda och då blir dessutom humöret på vissa spelare inte alls bra.