1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18875 inlägg · 1109 ämnen

Henriksson håller inte måttet

« · 657406 Till forumet


Henriksson håller inte måttet
ok kanske är jag kräsen fbk supporter men för helvete vi kan inte ha en målvakt som henriksson javisst han kan vara outstanding i 40 min men matcherna är 60 min..... målvaktsbyte rekomenderas och det snarast i mitt kära färjestad
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Fan of Kåberg: Spelar Henriksson som igår kan väl ingen klaga på honom. Han var briljant igår.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Dragan 2k:

Ja, FBKs problem är inte försvaret utan att det produceras alldeles för lite framåt.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet

Dragan 2k:

Satt och såg matchen på C+ och jag har svårt att se hur man kan klaga på en målvakt som gör massor med räddningar och endast släpper två puckar förbi sig, två stycken där man ska belasta backarna inte Hento.

Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Fan of Kåberg: Hur kan du påstå att han inte håller måttet vet du över huvudtaget så är han en av de bästa vi har haft i FBK buren, dax för dig att söka syndabockar på rätt ställe.
Själv glömmer man och går vidare mot nästa match!
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Fattar inte hur man kan klaga på Hento efter den briljanta insatsen han gjorde mot FRÖ? Nej, Fan of kåberg, istället kan du väl klaga på kåberg, som nu blir avstängd i ett antal matcher... nog för att Emil gjorde en bra match ända fram till fighten, men, NEJ, håll dig ifrån sånt där Emil, det drabbar bara laget ännu hårdare nu, eftersom Matte också är borta mot Modo. (tror iaf att Emil blir avstängd mot Modo)
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Dawidovski: Jo då. Emil är avstängd mot MoDo. Automatisk avstängning i matchen efter fisticuffs incidenten. Och antagligen blir det ett antal matcher till.

Usch vad tidigt det är. Nu bär det av till Stockholm.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Dawidovski: Jodå Kåberg den gamle Frölundaiten lär ju vara avstängd frågan e bara hur många mer matcher dom kommer få.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
mok:

Andra gången du påpekar att Kåberg spelat i VF, må så vara att det var 15 matcher i J20. Du verkar önska att han spelade i VF nu. ;)
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet

Bengt:

Varför skulle han önska det? Då hade de ju haft två icke-hokkyspelare avstängda.

Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Poffa:

Det var en undran pga att han gärna verkar vilja poängtera att Kåberg spelat i VF.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Poffa:

Du kan väl ändå inte påstå att odouya är en icke - hockeyspelare? sedan han kom till frölunda har han ju varit en av lagets bästa backar och dessutom gjort mer poäng i Frölunda än under alla andra år tillsammans typ.

Dessutm är man väl ingen icke - hokkyspelare om man kommer med i Landslaget. Kåberg däremot är en fegskit och borde sätta på sig sina vita skridskor igen och syssla med Konståkning...
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet

Bengt & mattias:

Aj då. Nu glömde jag ironismileyn igen. Stupid, stupid me.

Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Poffa:

Ja den får du inte glömma då blir det lätt komplikationer :)
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Bengt: Tänkte ni var så tröga att ni inte insåg saker förrän andra gången... :) Nej men ursäkta mej då det var ju inte till samma person jag kommenterade det denna gången och i en helt annan tråd.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
mattias - 74: Som du lovordar Oågan tror minsann att du gått och blivit frölundait. Har du redan planerat för spel i SA och måste ha något lag att hålla på i ES.
Appropå vår eminente skridskoåkare med ett hysteriskt fighterhjärta tror jag inte att han skulle göra succe i isprinsesskjol men varför inte vita skridskor då skulle han säker bli omtyckt även i rumpnisseland :-)
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Svanru:

Jag har alltid gillat odouya även om han så skulle spelat för er... Men Kåberg anser inte jag är en hockeyspelare. Han är en feg kärring och skulle han spela på samma sätt i NHL så blir han inte långvarig!!

Han bara åker och är till allmänt åtlöje och när han själv får en tackling skall han alltid ge igen med oshyssta medel

Vi i rumpnisseland kan tänka oss att ta vad som helst i isprincesskjolar men inte Kåberg.

Vilka jag håller på i slutspelet är självskrivet. 7 st lag....
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
mok: Känns ju som att om någon kommer få fler matchers avstängning än den andre, så tror iaf jag att Oduya kommer få en eller två matcher fler än Kåberg.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Dawidovski:

varför skulle han få det? Kåberg hoppade ut på isen och slängde handskarna och Odouya hoppade på honom när han var i båset.. Nog är väl lika många matchers avstängning rättvist eller ???
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
mattias - 74: jo, kanske du har rätt, fast Oduya lär få mer i böter eftersom han var mest aktiv i bråket, ungefär lika aktiv som Tukio var mot Jens Karlsson. nog för att Kåberg var mer aktiv än Jens var, men Oduya var ändå mest aktiv.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Dawidovski: Kåberg var mest aktiv när det gäller att hoppa in på isen från båset.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Dawidovski:

Skall man följa reglerna skall Kåberg har mer utv för att han slashade N Andersson i första läget...

b.la b.la... Tror ingen lyssnar på oss hur vi än vänder och vrider... Mitt tips. 3 matcher för båda med dagens inräknad dvs 2 efter denna idag :)
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Dawidovski:

Jag tror knappast att diciplinnämnden suttit och räknat slag. De dömmer nog som tärningen faller.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
mattias - 74:

Alltid det där fjantiga, "om det hade varit i NHL, dååååå...". Nu är det ju uppenbarligen inte NHL, så vem bryr sig om vad som eventuellt skulle ha hänt där borta.
Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet

Bengt:
Bortsett från firma Odoya/Kåberg så är det ju sant.
Rubriken alltså. Killen är ju bara 177cm.

Kommentera

Sv: Henriksson håller inte måttet
Metal Guru:

Hehe, skulle väl vara på det enda planet då.
Kommentera

« · 657406