1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18617 inlägg · 1109 ämnen

Heta diskussioner att vänta!!!

« · 252987 Till forumet


Heta diskussioner att vänta!!!
Nu kommer det nog snart att bli heta diskussioner med alla VF:are...de har varit ganska segervissa under hela säsongen tycker jag...viklen tur att FBK ska visa vart skåpet ska stå!!!
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Guinness: Japp, FBK tar SM-GULD!!! Frölunda är kass, kass, kass!!!

Skönt med ett sådant överlägset lag som FBK! Laget som vinner allt, och som inte räds något motstånd!

FBK rules!!!!
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Klinth:

Hehe, till och med Conny anser att laget i hans hjärta är favoriter medans B-Å anser att VF ska bära favoritbördan. ;-)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Klinth: Oj oj oj. Ödmjukheten sprutar. Ta och lugna ner er lite.
Vi får väl se vilket lag som vinner först. En sak är dock klart; frölunda är i år Sveriges bästa hockeylag. Sen får vi se vilka som vinner slutspelet och därmed blir svenska mästare.

GO Leksand Stars!!!
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
BJ: Ja men ni vinner ju, vi är aldeles för ringrostiga för att klara av att vinna en finalserie om 7 matcher mot FBK. Ni är skyhöga favoriter..... Men Frölunda kommer ju förståss att försöka ;-)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Klinth:

Ringrostiga? Vilka var det som höll på längst för att ta sig till himmelriket? Vi ber Virtanen sätta sig på Lundqvist i första bytet och när han är på väg ut efter sitt förmodade matchstraff så tar han fram en flaska Koskenkorva som han läskar Norrena med och som de sedan delar på i omklädningrummet. ;-)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
BJ: det är ju klart att tränarna inte vill att sitt lag vill bära favoriy trycket...det är väl bara wikegård som uttalar sig om det rätt i media..
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
ribba9:

Nähä?! ;-)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
BJ: Det var värst vad VF:arna är ödmjuka och försiktiga =)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
ribba9: Och vad sade han.... att dom skulle till final och att det var klart eller???... Wikegård har seriösa problem... om de är beroende prepubertala traumatiska upplevelser eller endast pga miljövariabler i sin omedelbara närhet finner jag vara vara osagt...
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Mälarmasen: Att Frölunda är elitseriens bästa lag kan man hålla med om. Skulle dock sträcka mig att säga att det är kanske Europas bästa lag...ja till och med kanske världens bästa lag alla kategorier...
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Dragan 2k:

Dragge, har du spelat ES-varianten av EA's hockeyspel nu igen? Du veeeeet att det inte är verklighet! Har jag ju talat om för dig så många gånger...;-)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Dragan 2k: Ha, jag tror nog att du egentligen är fruktansvärt nervös inför denna final...
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Guinness:
Varken jag eller Dragan är särskilt nervösa...*host host*. Vi vinner lätt...
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
liepins: Lätt och lätt...blir nog sju matcher är jag rädd...frågan är om FBK kan rå på VF i GBG...är det skandinavium eller?
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Guinness:

Nä, men Scandinavium...;-)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Guinness: Scandinavium is the place. Försöka duger. Vi ska slå ur underläga...:-)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
BJ

Sitter här och funderar på om det inte vore allra skönast att avgöra i Karlstad? Träffa er efter matchen..ni gråter..jag skrattar lite åt er..ja du vet;)

Nejdå..detta kommer bli stentufft. Hoppas på en kul matchserie. tror det kommer bli riktig slutspelshockey nu. VF kommer sälja sig jävligt dyrt! Man vet ju aldrig..FBK kanske känner sig lite mätta på framgång?..;)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Dragan 2k:

Uppercuts?
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Dragan 2k: När vann ni där senast? Känns som det är fördel FBK på eran rink =)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Guinness: Förlusterna på hemmaplan var en del i en noga planerad taktik enbart för att förvilla finalmotståndaren.
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
liepins: Ja, det känns som att det kan hålla på hur länge som helst det här...fruktansvärt öppet...
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Dragan 2k: Kan kanske vara lite psykologiskt för VF att inte ha vunnit där på länge...å till på köpet kommer lila-gula krossen på besök..aj,aj,aj
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Guinness:
Tilläggas skall att vi vunnit uppe hos er denna säsong...alltid värt nåt?=)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
liepins: Självklart...det blir tuffa möten oavsett vart det är =)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
liepins: Och Färjestad har inte vunnit i scandinavium denna säsongen, detta blir ju alldeles för lätt ;)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
danoj: FBK har inte förlorat en slutspelsmatch hemma sen...hmm...gör länge sedan...hur är det med VF?
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Guinness:
Vi har inte förlorat nån borta på ett tag;)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
liepins: Men det har inte varit i någon arena...möjligtvis en tränings hall =)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
Guinness:
Ja nu skall vi till nån konstig variant av kaffepaket..kan bli spännande;)
Kommentera

Sv: Heta diskussioner att vänta!!!
liepins: Ett mästerligt byggnadsverk...många arenor på G nu...undrar hur det går med Linköpings..när de e på väg ner =)
Kommentera

« · 252987