1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18997 inlägg · 1109 ämnen

Juniorsatsningen

« · 942417 Till forumet

Juniorsatsningen
Ja gott folk, nu verkar det som att Färjestads kontroversiella juniorsatsning lyfter sig till ännu högre höjder!

Nu gottar man sig så man nästan spricker vill jag lova HAHAHA!!!

Se länk
Kommentera

Sv: Juniorsatsningen
Dawidovski: Tur att familjen Loob kna glädja nån. Snart drar vårfisket igång.
Kommentera

Dawidovski: Otroligt att ni fortfarande orkar gotta er åt detta som numera.... är ja rätt gammalt.
Kommentera

mok:

Gammalt och gammalt... Jag tycker det händer ganska så frekvent att FBK får på pälsen i detta ämne.

Nu när det börjar ge odiskutabelt resultat så tycker jag att vi med rätta kan få gotta oss.
Kommentera

Bengt: Faktiskt längesedan jag läste nått seriöst där dom klankade ner på er junior satsning måste jag säga. Men det e ju inte direkt heller något jag letar efter. Ah ni letar alltid efter saker så ni kan få gotta er :)
Kommentera

Bengt:

Ja, oftast gottar vi oss i eventuell olycka för VF... ;-)
Kommentera

Bengt: Finns inget bättre :-)
Kommentera

Svanru: Vi är glada att kunna bjuda er på lite glädje emellan all sorg vi ger er :)
Kommentera

Dawidovski: Fantastiskt. Och ingen spelar i Färjestad.
Kommentera

Hawerchuk:
Nu är du väl lite bister, väl?
Var spelar då unge herr Motin, sett från din synvinkel?
Kommentera

Metal Guru: Just nu så spelar han i Bofors.
Kommentera

Hawerchuk:
Å fan. När hamnade grabben där?
Kommentera

mok: "Ah ni letar alltid efter saker så ni kan få gotta er :)"

Aaa Alltid alltid alltid:-)
Kommentera

Hawerchuk: Sant! De är likväl med på listan! Dock så är det rätt många ES-lag som har sina Juniorer utlånade! Men det kommer en tid även för Bejmo och Erkgärds! Eftersom jag anser att Motin redan visat att han är en back som tillhör ES, sen att FBK väljer att köpa in Lakos och låna ut Motin, det är deras val.
Kommentera

Dawidovski: Frölunda gör ju egentligen något liknande och har gjort länge trots att dom har ett J.20 lag. Spana Borås HC truppen o s ehur många som finns där med Frölunda anknytning bara :)
Kommentera

Dawidovski:

Jag gottar mig ikväll, gör du?:)
Kommentera

mok: Hm med frölundaanknytning ingen men några som har spelat i VF visst men med bakgrund från andra klubbar. Grattis till segern förexten. Det behövde ni annars hade ni deppat ihop och det blir så dystert i stan annars. Vi måste sparka tränaren igen stryk mot apberget inte acceptabelt.
Kommentera

Danne_l: Hahaha, nja, jag spanar mest efter den försvunna energi som inte fanns hos FBK-grabbarna.
Kommentera

Svanru: Extremt många har Frölunda anknytning sen att Frölunda fångar upp dom från andra klubbar är ju en helt annan sak.
Kommentera

Hawerchuk:

"Fantastiskt. Och ingen spelar i Färjestad."

Och för att ingen av dem just nu spelar i a-laget så är det enligt dig ett underkännande?
Kommentera

Bengt: Absolut. Och det är min uppfattning.
Kommentera

Bengt: Men om ingen an klubbens "juniorer" spelar i A-laget så tar jag iaf det som ett litet underkännande för då är dom ju inte tillräckligt bra för ES. Eller?
Kommentera

mok: Dom kan med säkerhet bli bra nog för ES, de flesta har ju redan testat trots att de inte är seniorer ännu. Återkom i frågan om några år så får vi se hur det står till med de ovan nämnda.
Kommentera

eltifoso: Jo några av dom kanske lyckas slå sej in i FBK eller kanske i annan ES klubb eller försvinner direkt till AHL/NHL o virrar omkring.
Kommentera

« · 942417