eltifoso: Jag gör både och dvs golf och ser på TV men dagens match är körd redan efter en period ännu mer körd efter andra dock fick vi massor av extramatcher jämfört med andra lag i slutspelet bra för klubbens plånbok så FBK hatets vänner kan glädjas emedan vi visslar gött på vägen till banken.
Tyvärr är det jättekört det är som mellan Sovjet och Sverige på 1900-talet. Vi är chanslösa men lite extrakulor på banken är alltid välkomna.
Grattis FBK hatets vänner men vi får betalt :)
eltifoso: men nu börjar formateringen av nästa års lag jag önskar
1. Spelskickliga forwards och backar
2. Skridskosnabba forwards och backar
3. Skottsäkra forwards och backar
4. Tuffa, tunga, elaka backar
5. Tuffa elaka forwards
6. Offensivare spelsätt
7. Fortsatt betongförsvar
8. Ett 10:e Guld
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Huge:"Ojojoj, det hembackande hugg-och-slågänget vek förstås ned sig när det verkligen gällde.
Snubblade sig till final med hjälp av turstudsar, generösa domare och allmänt tråkig grishockey."
Intressant att du klankar ner på deras "ishockey". När Brynäs gjorde samma sak under Boorks regi så hyllade du den.
Fast du är ju en kappvändare av rang så det är ju inget som förvånar en ;-)
Huge: Du är för patetisk BIF 2013-14 måste varit det sämsta laget någonsin alla kategorier och jag håller fast vid att ert lag inte hade klarat Riksserien. Mer filmande gnyende lag genom åren har jag aldrig sett än BIF. Huge du är en stolt ambassadör för detta usla lag så ett stort Grattis till ett hysteriskt misstag.
PS Håll dig till Riksserien då det är där ni förmodligen kan lyckas bäst.
All heder år SAIK som spelar en totalhockey som imponerar å det grövsta. Jag som en riktig hockeyfan älskar deras spel liksom jag njöt av Sovjets under 60-80 talet
Huge: Retorik vad var då laget som utklassades i kvarten av detta damlag.
Förslag emottages med glädje :)
Enligt experterna så slår ju Saik NHL lag, och fbk har sitt sämsta lag genom tiderna.
Men för tusan vi är före 10 lag som samtliga vek ner sig när det gällde. Grymt skönt och denna säsongen blev ännu en framgångsrik och härlig säsong som grönvit supporter
Är vi ogillade av övriga ? Check :-)
Har vi bara tur enligt andra? Check ..
Tippar experterna oss i kvalserien under hösten? Check.
Viker Leksand ner sig när det gäller? Check
Åker HV i kvarten som vanligt? Check
Är vi i ännu en final? Check :-)
Livet är underbart
Ni andra får ha det så bra på golfbanan och sittandes frame tvn och hoppas att vi förlorar