1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18997 inlägg · 1109 ämnen

LHC-FBK

« · 366051 Till forumet

LHC-FBK
Huke er göbber och kärringer för nu ladder vi öm. Revansch fodras efter det senaste bottennappet samt efter utskåpningen vi fick av LHC senast i LLA. Tugga taggtråd ikväll så kommer mitt tips att gå in
LHC-FBK 1-4
Kommentera

Sv: LHC-FBK
Svanru:

Jag har spelat X på oddset :)
Kommentera

Svanru:

Vad är det som händer? 3 - 0? Dom måste ha glömt taggtråden i bussen...
Kommentera

Dysso:
Jäva mysig start :(
Kommentera

TBSE:

Matchen är inte slut än, men visst ser det mörkt ut för er. Jag hade räknat med att ni skulle plocka dom där poängen faktiskt, alldeles för tajt om LHC får med sig 3 poäng idag.
Kommentera

Det var väl idag revanschen skulle komma tror de flesta. Återstår i och för sig två perioder men vända det mot ES formstarkaste lag ser lite märkt ut men med Färjestad vet man aldrig framförallt inte denna säsong...
Kommentera

Dragan 2k:
Nä nä, men vet ju aldrig. Fast särskilt optimistisk kan jag ju inte påstå att jag är.

Hoppas jag tror så fel så att det stinker om det :)
Kommentera

happ, första gången de kommer in i FBKs zon i andra så gör de mål
Kommentera

TBSE: Är det någon av er insatta som kan berätta för mig vad FBK sysslar med i kväll? Formsvacka?
Kommentera

Magnus:
Enligt Hockey Live så är FBK absolut inte utspelade, bara det att LHC gör mål på alla skott då..
Inte någon direkt tavla av Wally på något av målen heller enligt dem.
Kommentera

TBSE: Jäkligt kul att vara gift med en östgötska. Nu får jag diska i 4 veckor till. Det är änna så att jag börja tycka mycket illa om en viss klubb. 4-0 nu
Kommentera

Svanru:
5-0 t.o.m..
vad ska man säga?
jo, jävla lhc ;)
Kommentera

Svanru:
Diska i "bara" 4 veckor, hm...var väl lite snålt tilltaget av frun, tycker jag... :)))
Kommentera

Frågan är om det finns något värre än att ens bättre eller sämre hälft håller på "fel" lag och det laget leder eller vinner matchen. Som tur är håller min fru på rätt lag eller vad säger du Svanru?
Kommentera

Dragan 2k: Jag får hoppas att de slår ut er i kvarten :-)=
5 veckors disk nu
Kommentera

äsch frugan skriker om diskning Bläää
Kommentera

Svanru: 10-2 på två matcher? Vad händer?

Verkar iofs som om Linköping är inne i ett målflyt, gör mål på sina chanser, lika så mot Timrå - men det är ju det som räknas...

Bäst ni taggar till lite - med den här formen kan det ta tvärstopp i kvarten.
Kommentera

Underdog:

Klart de taggar till i ett slutspel!

Det måste alla lag göra inte bara FBK, de som inte taggar till åker ut it is as simple as that.

Tror att FBK-grabbarna har koll på detta också men skadar ju inte att du påminner dem ännu engång trots deras slutspelserfarenhet! :)
Kommentera

Eltifoso: *garv* nä jag är nog tungan på vågen om de lyckas eller inte... Allvarligt så är det nog dags att sätta fart redan nu.. många lag börjar nog tappa den värsta respekten för fbk - det som oftast kan spela avgörandet för er fördel.

Men men, jag är rätt säker på att vi får se fbk i final likt förbannat.
Kommentera

« · 366051