Snart dags för match igen... Luleå, elitseriens formstarkaste lag.. iallafall om man ska lyssna på aftonbladet.... men det ska vi juh inte.. för nu är vi på gång... STora siffror ska det bli.. mitt tips är en si sådär 1-6 till FBK..
FredrikM: formstarkaste tycker jag nog inte iallafall. Visst är de formstarka, men aftonbladet går ju inte att lite på. Bara man ser på länktippset så är det ju ganska mycket skitsnack de snackar. jag tror på 2-5 till FBK!
Match imorrn på bortais mot formstarke Luleå. Tycker det är ganska viktigt att följa upp torsdagens härliga seger med ännu en. Grabbarna e nog lite revanchsugna dessutom. Det var ju Luleå som förlängde vår formsvacka för nån vecka sen genom att vända i sista perioden i LLA sist, o därefter vinna på straffar.
FBK vann senast i COOP Arena med 2-0 o imorrn tror jag på ännu en seger för FBK med 4-2
HasseT: Inte lita på?... ja är för att man ska skrota de två allsvenska serierna till en serie under elitserien...då skulle sverige bli ännu bättre på hockey......... Men visst Mats Wennerholm skriver en jäkla massans skit!...
Tror på en riktigt urladdning av Färjestad i Coop arena imorgon!... har tippat 1-6 till oss... det måste juh lossna nån gång.. fast vi har gjort en hel del mål, va de en lång tid senast,, ja förutom VF igår..