1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

19014 inlägg · 1109 ämnen

Lysande planering...

« · 312694 Till forumet

Sv: Lysande planering...
Bengt: Det blir två matcher på två dagar i November också. FBK spelar mot VF i Scandi på en onsdag och på tisdagen innan tror jag att man möter Mif.
Men man kan i alla fall trösta sig med att även VF har en match den tisdagen så att förutsättningarna är de samma fö båda lagen.
Kommentera

Först och främst kringlorna enkelt på pappret men man vet ju aldrig.
Däremot mot våra "älskningsmotståndare" DIF o MIF så behövs ingen tändvätska vi kommer att explodera i ljuvlig lila och gul musik.
Kommentera

GuldIndianen: hehe. Ja, det är ju en lösning det med. Försök du övertala Percy, jag sitter gärna och ser på ;)

Herr Lusth har ju lovat att det ska göra ont, och det ska vara tråkigt att komma till Malmö, hann lyckas emmellanåt =)
Kommentera

Sibbe: Ja tyvärr har vi ju det och det verkar som om man inte riktigt får grepp om hur vi skall ta dom på bortaplan. Själva laget är ju inget superlag i den meningen. men dom kan ställa till med stora besvär för alla som kommer dit ner.

Jag har en enkel lösning. Ingen får spela där mer eller också får dom spela alla matcher på bortaplan. Då vinner vi säkert. :))
Kommentera

GuldIndianen: jo tack. Det är jag fullt medveten om. Jag är orolig inför de flesta matcher. Det var väl bara under nån period under succésäsongen då vi tagit 10 raka då jag var riktigt lugn =)
Att Mif är svåra nere i deras näste råder inga tvivel om, men ni har haft stora problem mot MIF den senaste tiden, inte minst i Skåne.
Kommentera

Sibbe: Jaja ni kommer också få era fiskar varma därnere kan jag tro. Helt lätta är dom inte att spela mot. Inte nu heller när ni börja tro att ni är oövervinnerliga. Det var nära att ni tappade mot Leksand idag. Alla lag är dödliga. till och med FBK. ;)
Kommentera

GuldIndianen: precis. Detta klarar vi galant. Vi ska ju inte tappa vår ledning som vi kommer ta i Malmö ;)
Kommentera

Bengt: Det orkar väl ni. Ni skall väl ta tillbaka bucklan. Då får man allt kämpa för den också. Inga lätta grejer det här. ;)
Kommentera

Lysande planering...
Först Malmö på bortaplan den 27/10 för att sedan möta Djurgården den 28/10, även den på bortaplan.
Kommentera

« · 312694