1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

18997 inlägg · 1109 ämnen

Matchtröjor

« · 290363 Till forumet

Matchtröjor
Måste ju säga att de nya bortatröjorna ser för j##liga ut :-( Det verkar som att beslutfattarna har förstått det oxå, så att hemmapubliken slipper att se Färjestad på tvären på magen.
Det är osanolikt att de tröjorna har fått lämna idébordet. Reklambyrån lär ha bjudit på en j##la fylla när beslutet om tröjorna togs den saken är helt klar .....
Kommentera

Sv: Matchtröjor
Joinzzon:

Tycker de är rätt så snygga, men jag vill ha klubbemblemet även på bortadräkten.
Kommentera

Jag tycker oxå att den nya bortatröjan e snygg

d e rätt okejj att testa lite nytt
Kommentera

CoolaKoffe: De nya tröjorna är inte så farliga, men jag gillade de gamla starkt. Fast de som var innan med revärer längs ärmarna var inte nåt snygga.
Kommentera

Tycker att dem gammla tröjorna va mycket bättre..dem ser för Klena ut....
Kommentera

ribba9: Jag tycker era bortatröjor ser förj*vliga ut, hur kan man ens komma på en sådan där idé?
Kommentera

DIForever:

Jag säger bara DIFs joker....
Kommentera

BJ: Jag säger bara DIFs lila år ;-)
Kommentera

Carina: Djurgår'n i lila och gula tröjor 1986-89. Skölden i händerna på Jokern 1984-86. Ljusblå tröja, byxa och damask 1984-85. Röda tröjor 1982-84 och hösten '98. Ja, vi kan hånle åt mycket...
Kommentera

DIForever: ja du fråga inte mej om de.......
Kommentera

DIForever: Jag måste medge att jag inte är särskilt imponerad av de nya tröjorna, men man måste tänka på att det inte ser likadant ut när det blir rikiga tröjor istället för teckningar.
Kommentera

« · 290363