Så... dags för match 2... hemma i solstan... Då är då frågan.... hur det kommer att gestalta sig. DIF bör känna att dom måste vinna.... ett underläge med 2-0 i matcher mot FBK kan inte bli lätt.... så dom kommer att ge allt framåt... får dom något mål tidigt så kan dom "spela på säkerhet", vilket inte gick särskilt bra igår... men det är nog nödvändigt. Skulle FBK få de första målen så blir det oerhört tungt. Nu tror jag att för varje match så kommer viloperioden FBK fick efter kvarten att ge sin fördel, speciellt i tredje perioden och ev sudden...
Jag tror på en målsnål match. Målvakterna har självförtroende och vet att dom är bra... det gäller att skapa många chanser för förr eller senare går uslingen in... men liknande utveckling som senast fast tidigare mål... dock vinner fbk med 4-2 efter sista målet i tom kasse av Nordan... Målgörare innan detta kommer Jenni, Kalt och Bäcker vara... Kalt har fått upp självförtroendet, Bäcker har revanchlusta efter skadan och det är dessutom dags för Jenni... alternativt Jantunen.... å sen har vi Hyvönen som sätter några stolpskott....
Lunkster: Jag hoppas oxå på seger, vilka som blir målskyttar vet jag inte men Jenni lär ju göra något.
Jag hoppas att vi får chansen för några mål ganska tidigt så stämningen inte är alltför spänd, men visst skulle det vara en spännande match men jag vill att fbk ska vinna stort ;)
Det är ju kul att gå omkring här i stockholm bland alla djurgårdare och flina mot dom ;)
Då är då frågan.... hur det kommer att gestalta sig.
DIF bör känna att dom måste vinna.... ett underläge med 2-0 i matcher mot FBK kan inte bli lätt.... så dom kommer att ge allt framåt... får dom något mål tidigt så kan dom "spela på säkerhet", vilket inte gick särskilt bra igår... men det är nog nödvändigt. Skulle FBK få de första målen så blir det oerhört tungt. Nu tror jag att för varje match så kommer viloperioden FBK fick efter kvarten att ge sin fördel, speciellt i tredje perioden och ev sudden...
Jag tror på en målsnål match. Målvakterna har självförtroende och vet att dom är bra... det gäller att skapa många chanser för förr eller senare går uslingen in... men liknande utveckling som senast fast tidigare mål... dock vinner fbk med 4-2 efter sista målet i tom kasse av Nordan... Målgörare innan detta kommer Jenni, Kalt och Bäcker vara... Kalt har fått upp självförtroendet, Bäcker har revanchlusta efter skadan och det är dessutom dags för Jenni... alternativt Jantunen.... å sen har vi Hyvönen som sätter några stolpskott....
Nä... seger tror jag på