sedvanliga och sedvanliga, tycker inte han uträttat särskilt mycket positivt hittills i år. Men visst är det som du säger, när han väl gör mål är det oftast på det viset =)
ja han blödde ju också så han filmade alla gånger, KLantigt av Nordström och bli så galen som han blev eftersom första läget såg ut som en olyckshändelse
hoppas du får rätt. Seger med 3-2 blir mitt tips. Målskyttar vågar jag inte tippa men varför inte poängmaskinerna Prestberg, Höglund och Patera som målskyttar....undrar vad det oddset ligger på? 999999999999 eller nåt =)
Bengt: Jag tror på seger med 4-2 för FBK, Mattson blir stor matchvinnare med första och sista målet, sen tror jag även att Prestberg får sätta en balja ikväll.
So, om ni är klara med filmningarna för en liten stund...
Vad tror ni om kvällens match?
Bortamatch och ändå känns det som en måstevinnst. Inte nån vidare bekväm situation. Klart man kan säga att det bara är en av dessa dubbla bortamatcher som måste vinnas, men om det inte blir vinnst ikväll har hv chansen att avgöra på hemmaplan i övermorgon, en chans man inte gärna ger till ett så bra lag som hv...
Tror mtchen blir yvig men jämn: 5-3/3-5 med sista i tom kase...