1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

19005 inlägg · 1109 ämnen

semifinal fyra hv-FBK

« · 699966 Till forumet

Sv: semifinal fyra hv-FBK
Dawidovski: Martin Sevc skulle platsa på Dramatens scenskola enligt LG Jansson i Radiosporten. Tiden för uttalandet var 20:55.
Kommentera

mattias - 74:

Det måste ha tagit emot enormt mycket, starkt gjort! ;)

Nu drar tredje igång, hoppas hoppas...
Kommentera

Sibbe:

Trots allt vad jag tycker om FBK så måste jag väl motvilligt erkänna att dom spelar oerhört smart....
Kommentera

mattias - 74:

sedvanliga och sedvanliga, tycker inte han uträttat särskilt mycket positivt hittills i år. Men visst är det som du säger, när han väl gör mål är det oftast på det viset =)
Kommentera

Sibbe:

Wallin gjorde 2- 0 på sitt sedvanliga sätt. retur framför mål :)

Jaja Liv är ju lite darrig måste tilläggas
Kommentera

mattias - 74:

2-0 nu så jag är väldigt nöjd med resultatet. Vad jag hör på SR så dominerar HV så det är ju skönt att det blir lite rättvisa genom att vi gör mål...
Kommentera

Frisco:

ja han blödde ju också så han filmade alla gånger, KLantigt av Nordström och bli så galen som han blev eftersom första läget såg ut som en olyckshändelse
Kommentera

mattias - 74: Thörnberg filmade väl förstås?
Kommentera

Sibbe:

matchstraff på Nordström efter 3 minuter.. Börjar bra detta :)
Kommentera

Dawidovski:

hoppas du får rätt. Seger med 3-2 blir mitt tips. Målskyttar vågar jag inte tippa men varför inte poängmaskinerna Prestberg, Höglund och Patera som målskyttar....undrar vad det oddset ligger på? 999999999999 eller nåt =)
Kommentera

Bengt: Jag tror på seger med 4-2 för FBK, Mattson blir stor matchvinnare med första och sista målet, sen tror jag även att Prestberg får sätta en balja ikväll.
Kommentera

Looben:

Man måste tänka framåt, så det blir 3-2 till FBK.
Kommentera

semifinal fyra hv-FBK
So, om ni är klara med filmningarna för en liten stund...

Vad tror ni om kvällens match?

Bortamatch och ändå känns det som en måstevinnst. Inte nån vidare bekväm situation. Klart man kan säga att det bara är en av dessa dubbla bortamatcher som måste vinnas, men om det inte blir vinnst ikväll har hv chansen att avgöra på hemmaplan i övermorgon, en chans man inte gärna ger till ett så bra lag som hv...

Tror mtchen blir yvig men jämn: 5-3/3-5 med sista i tom kase...
Kommentera

« · 699966