Modoante:
Kan man inte skaka av sig förluster kommer man förmodligen bli tokig till slut. Kort men intensivt förbannad, sedan ser man framåt till nästa mål och nästa utmaning.
Att gå och vara långsur för en förlust gör en inte till mer supporter än den som kan skaka av sig det. Snarare gör det en till en sämre supporter.
Modoante:
Skitsnack i mina ögon. Att älta och gnöla över en förlust leder bara till att man blir en såndär som sitter och säger "Tänk om..." hela tiden. Sådana människor kommer heller aldrig att uppskatta framgången lika mycket, för de kommer fortsätta med sitt förb*nnade "Tänk om..." tills de dör.
Det är tråkiga människor.
Svanru:
Den drömmen började att komma till mig redan i slutet på november, så den är nästan uttjatad. Hockeymässigt ser jag fram emot 31 juli då det är ispremiär i nya arenan. Lämpligt. mitt i semestern.
Modoante:
Du får tycka vad du vill, men att du har svårare för att släppa en förlust än vad jag har, gör inte dig till mer eller en bättre supporter. Istället riskerar du att hamna i det där facket som i ren besvikelse gör bort sig totalt inför motståndarfans och sina eget lags fans.
Bit ihop istället för bryt ihop.