Sinuhe: Det har nog legat o grott länge,men jag tror Jonny blev irriterad när Kåberg höll på o bufflade på Niklas Andersson,han ville väl försvara lagets stjärna!!
Kåberg stack sedan o bytte,Oduya efter o crosscheckade Kåberg i båset,varpå Kåberg hoppade in på isen,sen kastades handskarna o sen var det i full gång!!
Bissett19: okej, är ju som sagt trevligare om man får veta lite mer dom sa ju inte direkt så mycket på web radion om vad de gälde bar att dom slogs och vad straffen vart men jag vill ju även veta varför.....
Bengt: Klart de kommer bli inte kommer någon av lagen att ge sig frivilligt med lite tur så kan vi få hjälp av Salo att han gör någon riktig tavla. Men han som avgjorde förra matchen mellan lagen han har ju tyvärr duschat och bytt om så reta VF fansen optimalt med att han skulle ha gjort de samma igen går ju tyvärr inte
Bengt: Är inte i något behov av tröst, kan inte bli nedstämd över en grundseriematchförlust mot ett lag som vi inte besegrat sen? Var helt ok underhållning med ett litet kramkalas som krydda, synd bara att publiken inte kunde ge matchen en värdig inramning.
Dawidovski: Kåberg är minst lika skyldig till incidenten som Odågan är inget snack om saken. Dom hetsade nog varandra rätt bra. Men tycker den största syndabocken var Vinnerborg som inte tog hand om incidenten som var precis innan detta hände.
mattias - 74: Tror knappar dom särsklijer vem som kastade handskarna först blir säkerligen lika många matcher för dom båda vilket man kanske inte kan säga så mycket emot.
mok: Det intressant i det här var att Niklas "jag har aldrig gjort något fel" Andersson var inblandad i upprinnelsen till denna fight. Samma sak i mötet mellan Frölunda och HV, men samtidigt skall jag klargöra att jag inte påstår att Niklas var vållande på något sätt .
Frasse: Både i HV matchen och denna matchen är motståndarna på och jävlas med Nicke och då vill några markera att sådant tollereras inte. Sen ditt "jag har aldrig gjort något fel" kan vi ju disskutera men tycker sådanna kommentarer är så otroligt fåniga eller vill du ner o leka i sandlådan?
mok: Käre nån faktiskt håller jag med Frasse. NA är och förnblir en dykare förbålt onödigt av en så exelent spelare. Apropå matchen inget snack om saken att VF vann rättvist.
Svanru: Aldrig funderat på att han kanske dyker för att folk är på han för att han är svår att stoppa? Men just dyka kan jag inte hålla med om inte ofta man ser han ligga på isen.