1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

19017 inlägg · 1109 ämnen

Snälla FBK behåll Kåberg!!

« · 538730 Till forumet

Sv: Snälla FBK behåll Kåberg!!
Dawidovski: Jo jag har sett Kåberg många år....ända sen han lirade i Kumla....visst han kan va dum och dra på sig idiotgrejjer i bland...men han kan spela hockey även om många är snabba och påstå att han inte kan de...
Kommentera

JZJ:

Ni får gärna behålla honom. snackat med en del människor idag som håller på Leksand och de vill inte ha honom. En uttryckte det " Jag tar hellre 10 Andreas Jämtin än 1 Emil Kåberg " =)

Men men jag tror inte han kommer. Nån som sätter emot ?
Kommentera

mattias - 74: Tror inte heller att Kåberg kommer till leksand, han vill nog spela i ett bättre lag.
Kommentera

Dawidovski:

Jaja bättre lag? Finns det någor bättre lag än Leksand ? =)
Kommentera

mattias - 74: Det börjar se ljusare ut för leksand att klara sig kvar i ES än på länge nu! med tanke på värningarna av Steenbrothers:=)
Kommentera

Dawidovski:

Du gråter väl floder nu, Calle var väl din favoritspelare =)
Kommentera

mattias - 74: nu har kåberg ritat på för färjestad
Kommentera

Grattis färjestad till Kåberg. En riktig lirare :P

Kommentera

87bth01: Kåberg en riktigt lirare? Vilken sten har du gömt dej under?
Kommentera

mok: Han kommer att få skridskolektioner under sommaren. Han skall delta i sommarlägren för hockeyungdomar i Leksand.
Kommentera

Svanru: HAhah skall du skola han i Leksand lite så kanske har tar med sej vedhuggar tekniken med :)
Kommentera

mok: Han måste vara ett perfekt föredöme för ungdomarna. Apropå LIF de snackar om kultur men ta hand om gamla spelare nähä. Vi FBK:are är stolta för att gamla trotjänare bereds plats i klubben som administratörer eller tränare iofs för export till andra klubbar men vadå.
Kommentera

« · 538730