Sheldon Shouray, en toppback i NHL spelandes för Montreal, väntas skriva på för FBK inom den närmsta tiden.
Personligen tycker jag det vore toppen med en grym back som Sheldon till laget, försvaret är det enda jag tvivlat på. Dessutom skulle vi kunna rulla på 4 backpar då, mycket bättre sett till 50 omgångar...
Paddan: Att dom tog in Berglund är förståeligt med tanke på Arvedsons långtidsskada, det köper jag.
Detta om Souray är ju än så länge bara rykten men om han blir klar så ska det bli intressant att höra vad Loob har att säga om saken. För som du säger verkar det lite skumt... Men Loob har säkerligen en enastående förklaring som alltid om värvningen går igenom =)
Sibbe: Hehe, ungefär något i stil med att "han har alltid gillat oss värmlänningar och har funderat på att bosätta sig i Karlstad så småningom så egentligen så ser vi honom som en egen spelare..." ;)
Sibbe: Eller, förresten, han kanske kan åberopa någon brist på livräddare i Karlstad för om jag inte minns fel så är han gift med en fd Baywatch-skådespelerska.
Paddan: Som vanligt är du välunderrättad kära Paddan. Han är gift med den mycket begåvade....nåja Angelica Bridges. Ni har säkerligen alla sett några av hennes andra välkända verk som: California Heat, Do It for Uncle Manny och Mystery Men.
Personligen tycker jag det vore toppen med en grym back som Sheldon till laget, försvaret är det enda jag tvivlat på. Dessutom skulle vi kunna rulla på 4 backpar då, mycket bättre sett till 50 omgångar...
Se länk