Spelar det någon roll vem vi möter i Semi?? Jag vill att FBK ska möta Timrå... Dom tror jag vi kan slå och gör vi det så krossar vi alla TIK supportars drömmar om att skrälla sig ända till SM-guld, och det vore skönt att få göra.....
Men om vi skulle förlora i semi och åka ut, då skulle det kännas bäst att göra det mot Timrå... Inte "vanliga" lag som DIF, HV eller MoDo... Skulle vara kul om TIK gick långt eftersom alla sk "experter" tippat dom sist i årets elitserie...
Men men, jag tror ju inte att FBK kommer att åka ut mot någon, jag bara tänker det värsta scenariot.... Tror att FBK ångar på nu och ger sig inte förrän guldet är i Karlstad ett år till......
Vargatjutet: Jag bryr mig inte så mycket om vilka dom spelar emot, vi knäcker nog vilka lag som helst ;)
egentligen skulle jag vilja att dig kom vidare men ändå inte och att vi skulle få spela mot dom, för det gör då att jag kan se bortamatcherna här hemma i globen och det skulle vara kul för mig ;)
Vargatjutet: Vad skönt att du inte blir helt knäckt då om Timrå skulle slå ut er. Man ser ju fram emot den där ev. Lördagsmatchen som blir av då om vi skulle möta FBK. Lördagsmatchen borta blir ju en kanonresa för oss Timråsupportrar. Vi kan ju rent av avgöra då, jag menar vinner man inte med 4-0 i matcher är det ju ingen ide att hålla på. Skämt o sido, den bortamatchen ser man fram emot om vi möts.
Jag vill att FBK ska möta Timrå... Dom tror jag vi kan slå och gör vi det så krossar vi alla TIK supportars drömmar om att skrälla sig ända till SM-guld, och det vore skönt att få göra.....
Men om vi skulle förlora i semi och åka ut, då skulle det kännas bäst att göra det mot Timrå... Inte "vanliga" lag som DIF, HV eller MoDo...
Skulle vara kul om TIK gick långt eftersom alla sk "experter" tippat dom sist i årets elitserie...
Men men, jag tror ju inte att FBK kommer att åka ut mot någon, jag bara tänker det värsta scenariot....
Tror att FBK ångar på nu och ger sig inte förrän guldet är i Karlstad ett år till......