1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

SHL · 19360 inlägg · 1110 ämnen

TIK - FBK

Sv: TIK - FBK
svanru: har väl alltid vatt lite "hat" DIF o FBK emellan om ja inte misstar mej ?

svanru:
Ja inte var det sittdynor som flög från er ståplats in på oss gästande supportrar det kan jag lova ;)

Frasse99: Då får jag be om ursäkt efteråt. Men visst är det gött att kärleken spirar mellan våra två lag och supportrar :-)

svanru:
Ja inte klagar jag på den "kärlek" som finns mellan ES 2 stora klubbar :)

Vi har väl 6 guld var men vi har aldrig ramlat ur men ni har väl 17 raka slutspel: Snacka om att vi är överlägsna :----)

Det är mycket om historia på er gästbok.17 raka slut spel tirmås tidigare framgångar osv.
Vi i Timrå har de senaste 5 åren bara sett framåt.Och det fortsätter vi med.Det jag ser fram emot är ett semifinal spel mellan Fbk och Frölunda för inte kommer ni att vinna ikväll.
Det på grund av att ni har mest att förlora ikväll.Vi öser bara på och går vidare.
Ni borde prova det det ger framgångar i stället för att bara se på det som har varigt.

henrik: Så att FBK som nästan enda lag säger att det bara är GULD som gäller i fram i april kan väl knappast kallas för att inte se framåt.

Se bara på försiktige Conny i VF, han är nästan allergisk mot ordet guld i nuläget.

Det är inte på något sätt panik om FBK förlorar ikväll. Man lär gå till slutspel ändå...

Ska bli kul att se hur Timrå hanterar ett slutspel, kanske fortsätter de att överraska?

Guuuud va vi leder =) 6-1

7-2

« · 219333