heart: Jag tror inte ni slår oss ikväll.. Visst ni har rätt att timrå har tur, men ikväll så räcker inte eran tur mot ett taggat FBK som SKA ha andra platsen.. Se på när FBK har mött Timrå sist, FBK vinst med 6-4 och en gång vann vi med hela 8-1.. Så att ni tar och slår oss ikväll, det tvivlar jag starkt på..
Timrå har respekt för FBK, och det har inte FBK för er... Vi kör över er ikväll, om inte ni har mutat domarn då förståss.. Eller ni har nog inte råd med det, hehe =).. FBK brukar ha domarn mot sig, tycker jag..
Men idag går det bra ändå!!
Lila Gult är dom bästa, heja, heja, heja Färjesta´.....
Dragan 2k: Va, visar dom SSK - HV?? Det var det jävligaste.. Den matchen kommer nog bli fruktansvärt tråkig.. Slutar säkert 2-1 eller nåt!!
Medans TIK - FBK slutar nog med många mål, och om inte det så blir nog det iaf en mycket hårdare, snabbare och roligare match... Helt klart.. Men men, dom so väljer matcher på canal+ kan nog inte hockey så bra.. Eller så orkar dom nog inte åka upp te Sundsvall, Södertälje ligger ju närmare och då blir det billigare... Snålhet..
Jag hoppas FBK tar det här idag, det måste dom.. Oerhört viktig match nu, förlorar FBK så är det kört att komma om TIK tror jag.. Och då får vi det svårt i slutspel.. Men men jag tror på FBK som slutsegrare ändå så egentligen spelar det ingen roll..
Jeszica: Kan tänka mig det. Det är en oerhört viktig match. Kan egentligen avgöra hur långt Timrå eller Färjestad går i ett slutspel och vilket lag som får möta Frölunda i finalen. :)
Jeszica: Enligt Färjestads hemsida kan Jenni vara aktuell för spel igen först på lördag när ni tar er an vilt kämpande Leksand. Han spelar således inte i kvällens drabbning mot Timrå. En mycket intressant match det där.
Jennis nyckelbensskada testas på fredag. Får han klartecken från läkarna hänger han med till Leksand.
Timrå har respekt för FBK, och det har inte FBK för er... Vi kör över er ikväll, om inte ni har mutat domarn då förståss.. Eller ni har nog inte råd med det, hehe =).. FBK brukar ha domarn mot sig, tycker jag..
Men idag går det bra ändå!!
Lila Gult är dom bästa, heja, heja, heja Färjesta´.....