1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

19092 inlägg · 1109 ämnen

Väckarklockor

« · 139574 Till forumet

Väckarklockor
Hur var det med den där beställningen.... var det ingen som skickade ett par dussin tjutande väckarklocker till BÅ?
Kommentera

Sv: Väckarklockor
Lunkster: Jag skickade det men satte de på ringning en period försent.

25.28 3 - 2
24.28 2 - 2
23.22 1 - 2

Yehaaa!
Kommentera

easy: Ok... hoppas du kan ställa dom rätt nästa gång... *ler*
Ketchup, ketchup...
Kommentera

Lunkster: Vad gjorde Jönsson nu då??? 20 min för misconduct.... han skall väl vara kaptenen...??? grr

Inget bra för dem som valt honom i DT... *skrattar*
Kommentera

Lunkster: Jag ska skicka flera, så att varje spelare har en som RIINGER inför varje period.

"Ketchup, ketchup..." hehe :D
Kommentera

Mer ketchup... nu gick 4:an in!
Kommentera

easy: Boxplaymål.... gnng
Kommentera

Lunkster: "Vad gjorde Jönsson nu då??? 20 min för misconduct.... han skall väl vara kaptenen...??? grr

Inget bra för dem som valt honom i DT... *skrattar*"

Han är knappast värd sitt pris i DT än så länge. "Tur" att man valde bort honom då.
Kommentera

easy: Nä... Rhodin är däremot värd pengarna... samt Bäcker, Sundin och Ericsson.... fast dom är relativt billiga.... än så länge...
Kommentera

Lunkster: Vad menar du med än så länge... kommer de att ändra priserna eller är det spelarformen du syftar på?

Har ett rent FBK-lag, Sinu var kapten förra matchen... han skrapade ihop en del poäng så att säga.
Kommentera

easy: Visst... priserna justeras efter hand.... så du kan få minuspoing om du inte är med pga ditt lag har ökat i värde...

Antar att Sinu gav en hel del poäng.... jag har Kapanen i mål och hittills har han varit lysande... men det kanske är dags att byta?

Vet inte om jag vågar byta till fbk målvakt eftersom de inte verkar ha bestämt sig vem som ska vara förstemålvakt....

Vilken anser du borde vara första? Sine antar jag.... Gerdén har annars inte varit dålig...
Kommentera

« · 139574