De måste ju göra mål så att de spelar offensivt är väl att föredra om man är Arsenal supporter. Själv tror jag Liverpool kommer starta friskt och gör 1:an tidigt :-)
mattias - 74: Det är inte utan att tårar rinner ner för ansiktet när jag läser din sista mening. Äntligen har du kommit till insikten. Old Trafford välkomnar dig med öppna armar. Ju fler desto bättre.
mattias - 74: Om vi nu leker med tanken att det pool möter United i en final. Då finns det inte på världskartan att United torskar det. För du vet väl att vi har O´Shea??? ;-))
sylf: Absolut dom gillar vi inte.. fick ett prisförslag på 4800 att åka ner til lrom med flyg och allt.. fast risken att sitta på Turba Nerve, brevid Curva sud vågar man det eller blir man bombaderad då =)
Gusten: Ähh, Rånald-O filmar till sig nåra billiga straffar,Fergie gnäller lite på domarna, vingmutterns morsa springer naken i omklädningsrummet igen, knarkar-Rio tar en spruta, sen är avancemanget klart!
mattias - 74: Ja, det var verkligen en nitlott. Arsenal spelar den bästa fotbollen av alla de kvarvarande lagen. Om jag fattat det rätt så börjar LFC borta, vilket är bra. En uddamålsförlust och det kan kanske gå, men det blir jävligt svårt. Chelsea fick som vanligt den bästa lotten.
Själv tror jag att detta var en nitlott för pool, den fotboll som Arsenal spelar just nu är gudabenådad. Eller kanske visar det sig att rutinen avgör återigen
mattias - 74: det betyder att Arsenal och Liverpool möts tre gånger på en vecka eftersom det är Arsenal-Liverpool i ligan mellan CL-matcherna. Först blir det alltså två matcher på Emirates och sedan en gång på Anfield. Och i omgången efter har Arsenal ManU på bortaplan... På tolv dagar spelar Arsenal tre matcher mot Liverpool och en mot United. Man kan ha lättare spelprogram :-)
Egentligen borde man väl det, men jag tror faktiskt inte att det är någon fara med avancemanget. Tänker inte tippa några storslagna siffror inför returen, men nog fan kan vi hålla tätt mot italienare om det krävs.