Zlatan sa väl vid nåt tillfälle också när han spelade på rambergsvallen sista matchen med Malmö FF när han skulle till ajax till nån fotograf som kallade honom idiot för att han sparkade på nån kamerutrustning då zlatan svarade att " Ingen kallar mig Idiot jag är Zlatan " Hua :)
mattias - 74: Jaha, booooring Liverpool gjorde det igen. Helt rättvist dessutom. Tråkiga Liverpool har gjort 6 mål på arsenal den senaste veckan, inte illa av ett defensivt lag:-))
Toure var den enda i Arsenallägret som klagade på Fröjdfeldts domslut, tror att hans lagkamrater var ganska besvikna på honom.
Babel hade kunnat lägga sig vid första kontakten om han velat, vilket han inte gjorde och det skall han ha en eloge för men fortsatte in i straffområdet för att han kände att han kanske kunde slita sig loss men blev där ordentligt neddragen. Solklar straff enligt mig. Att wenger gnäller är ju inget nytt. Trist att Arsenal åkte ut annars de spelar stundtals en riktigt bra fotboll
Undrar vad fysisk hockry tyckte om Liverpols 2:a halvlek. Tråkfotboll ??
LL: Jo det har du rätt i . Den dära Ronaldo kan ju springa igenom folk =) men men tycker det är rätt att inte Totti spelar.. Roma har ändå chans att vina Serie A och Coopa Italian som är nästa vecka på onsdag då man möter Catania hemma
Projta: kan inte se hur Roma utan Totti ska kunna vända 2-0 även om United saknar både Vidic och Ferdinand. De packar mittfältet fullt av folk och så kontrar de med Ronaldo i spetsen, det skulle inte förvåna mig om Ronaldo startar som ensam forward. I matchen nere i Italien spelade de ju långa stunder så.
Mike Skinner: nej för tusan, du ska absolut inte be om ursäkt. Inte ditt fel att Fröjdfeldt ska leka Anders Frisk.
Nu när jag har fått lugna ner mig några hekto vill jag i alla fall säga att det här var nog säsongens bästa match både i CL och Premier League. Enormt tempo i stort sett hela matchen och Walcotts löpning visade varför Wenger tror på honom. Snyggt mål av Torres också.
LL: Jag håller helt klart med dig, jag tycker inte heller att det var straff. Den lilla knuffen han får innanför straffområdet är ju ganska löjlig. Dock är jag hur nöjd som helst, ett mål är alltid ett mål även om det är ett felaktigt domslut. Inget jag ber om ursäkt för iaf.
renen: Nja själv så tycker jag Serie A gör det men men kan bero på att jag är enögd =) Men PL är en riktigt bra liga, spec när spelare av Torres finns med
LL: Jaha, så om Arsenalbacken eller vem det nu var hade kapat Liverpoolspelaren innanför straffområdet bara kontakten dem emellan hade startat utanför så skulle det alltså inte varit straff? Men snälla!?
"Situationen började utanför straffområdet. Skulle det varit frispark?
– Nej, han börjar dra utanför, men Liverpool-spelaren ramlar i straffområdet, straffen är klar, säger Fröjdfeldt."