Jag lider faktiskt med han, men hade han inte gått in och försökt reda upp situationen så hade nog Anelka gjort mål. Men vart ju ett olyckligt slut för hans och Liverpools del. Dock så är man ju glad för att nu lever vi vidare :)
Ja det är 90 hårda minuter kvar att spela om, men det var ett viktigt mål för mitt kära Chelsea hade dom inte fått det hade det redan varit klart tror jag :)
Men ganska amatörmässigt av Liverpool att slå en lång hörna där med en minut kvar. Där ska man ju självklart bara ta en kort och hålla bollen nere vid hörnflaggan.
Mike Skinner: verkar nästan som om Chelsea spelar på att bara förlora med 1-0. De backar ju hem med nio utespelare och tjongar lycka till-bollar mot Drogba.
mattias - 74: Jag tycker inte att jag reagerar starkt, däremot tycker jag att du är ganska subjektiv du också, och det är säkert jag med. Det var ju själva slutlinen mot Dragan 2k jag reagerade på, men om det nu var ett skämt så var det väl det.
Det finns inget fel i att vara subjektiv, absolut inte, ett debattforum hade varit ganska meningslöst om man inte fick vara det. :)
När jag säger att du iär ganska enögd själv syftar jag nog mest på alla de uttalanden som kännetecknar en inbiten supporter, t.ex Gerrard är världens bästa mittfältare, Liverpool spelar rolig fotboll osv osv. Det tycker man ju om man är scouser, men det är fruktansvärt klart att folk absolut inte håller med. :)
Jag fösöker att vara objeltiv så mycket det går. Straffen som Arsenal skulle haft i det första mötet var solklar och det blev inte straff. Förstår ärligt talat inte varför du reagerar så starkt.
Det är väl känt att motståndarna sällan får straff på OT !
Inte hjälper det om motståndarna får en atraff på Old Trafford heller när man missar så grovt som De Rossi gjorde. Undrar hur han sovit i natt ? hade Roma gjort 0 - 1 där hade det blivit en helt annan match.
Nu skall rafa visa att han är en cup coach . defensivt på onsdag tack. VALBORG :-)