Fotboll

Grupper · 16788 inlägg · 42 ämnen

Champions League

« · 1033972 · » Till forumet

Sv: Champions League
Cyklob:

Nu skall rafa visa att han är en cup coach . defensivt på onsdag tack. VALBORG :-)
Kommentera

mattias - 74:

Jag lider faktiskt med han, men hade han inte gått in och försökt reda upp situationen så hade nog Anelka gjort mål. Men vart ju ett olyckligt slut för hans och Liverpools del. Dock så är man ju glad för att nu lever vi vidare :)
Kommentera

Cyklob:

Jag sa ju det vi klarar minst oavgjort :) ??

Det visste riise också :-)
Kommentera

mattias - 74:

Ja det är 90 hårda minuter kvar att spela om, men det var ett viktigt mål för mitt kära Chelsea hade dom inte fått det hade det redan varit klart tror jag :)
Kommentera

Bissett19:

Jag sa ju det vi klarar minst oavgjort :)
Kommentera

Mike Skinner:

Sådan är fotbollen.

Vi går vidare ändå!
Kommentera

Cyklob:
Hahaha, matchens sista touch och han förvandlar min tips-kväll från +750 till -165. Norrmän...
Kommentera

scim:

HEHE han får gärna göra fler sådana nästa vecka på Stamford :)
Kommentera

Cyklob: Det är ju inte varje dag Riise gör ett mål med huvudet, eller om det var axeln.
Kommentera

Finns ju inte... Fy fan.
Kommentera

Så jävla viktigt :)

Tack för det Rise :)
Kommentera

scim: perfekt placerad nick i krysset!

Men ganska amatörmässigt av Liverpool att slå en lång hörna där med en minut kvar. Där ska man ju självklart bara ta en kort och hålla bollen nere vid hörnflaggan.
Kommentera

scim: Vilket vackert mål. Rätt upp i nättaket och distinkt, dessutom.
Kommentera

LL:

Osså ville Gutten Riise oxå vara med i målprotokollet.
Kommentera

NuMo: Så vackert. Fotbollspoesi.
Kommentera

LL:

Lyckligtvis spelar Liverpool med 12 man. Haha, bra jobbat Riise.
Kommentera

LL: Riise gör en fantastisk språngnick i eget mål i sista sekunden. Sämre kan det inte bli.
Kommentera

Mike Skinner: verkar nästan som om Chelsea spelar på att bara förlora med 1-0. De backar ju hem med nio utespelare och tjongar lycka till-bollar mot Drogba.
Kommentera

mattias - 74:
Vi trycker ner dem rejält nu, fan vad bra!
Kommentera

NuMo:

Fin felträff av Mascherano till kuyt. Rättvist sett till spelet men detta kan gå hur fan som helst.

Makelele bäst på plan. karln är överallt.
Kommentera

65selander:
Jag tror att det var en snespark som gick i mål...
Kommentera

mattias - 74: Så lurar man en offsidefälla.

Men Chelsea är oerhört svårspelade. Det verkar vara svårt att kunna avgöra på annat än slump.
Kommentera

Bissett19: Sådärja 1-0 och livat i stan. Bra jobbat ändå från frisparken.
Kommentera

Bissett19:

Inte lika ofta som vissa andra spelare i PL. A Cole är ju värst av engelsmännen !

Läs sista stycket i den här artikeln. Kul att se att grant har respekt för filmaren gerrard !
Kommentera

mattias - 74:

Inte i varje match men han brukar ofta leta mynt i motståndarens straffområde :). En spelare som han borde ju ha pengar så det räcker till ? ;)
Kommentera

Poffa:

Tyvärr för er som inte gillar Chelsea eller Liverpool så måste ju en av dom liksförbannat gå vidare och jag hoppas Chelsea klarar av det :).
Kommentera

mattias - 74:
Kanske inte men:
Gerrard har Helium under skorna alltför ofta.
Kommentera

Cyklob: Pest eller kolera. Kan man önska att inget lag går vidare från denna semi?
Kommentera

Bissett19:

Chelsea kommer klara minst oavgjort tror jag för att sedan få avgöra hemma på Stamford :).
Kommentera

Bissett19:

Gerrard lägger sig inte i varje match som du verkar påstå!
Kommentera

Bissett19:

Du missar verkligen inget tillfälle att såga Gerrard du. Kolla drogba och Kalou idag istället för att endast rikta in dig på Gerrard!
Kommentera

Cyklob:

Tror tyvärr Liverpool vinner.
Gerrard filmar till sej en straff.som han sen sätter
Crouch knäar in en kasse.

2-1 till Liverpool.
Kommentera

mattias - 74:

Chelsea ale ale ale :D
Kommentera

Come on Chelsea :)
Kommentera

Mike Skinner:

Så är det men när jag ser en match försöker jag vara objektiv hur svårt det än är.
Kommentera

Och ser man på Liverpool denna säsongen så har vi haft ett jävla flyt med domaren när det gäller straffar och frisparkar. Nu är det fokus på hockeyn!
Kommentera

mattias - 74:
Jag tycker inte att jag reagerar starkt, däremot tycker jag att du är ganska subjektiv du också, och det är säkert jag med. Det var ju själva slutlinen mot Dragan 2k jag reagerade på, men om det nu var ett skämt så var det väl det.

Det finns inget fel i att vara subjektiv, absolut inte, ett debattforum hade varit ganska meningslöst om man inte fick vara det. :)

När jag säger att du iär ganska enögd själv syftar jag nog mest på alla de uttalanden som kännetecknar en inbiten supporter, t.ex Gerrard är världens bästa mittfältare, Liverpool spelar rolig fotboll osv osv. Det tycker man ju om man är scouser, men det är fruktansvärt klart att folk absolut inte håller med. :)
Kommentera

Projta: Jojo att vända 2-0 för Roma det går inte ! vi har alldes för kasst försvar.. men jag tror ändå det blir bara 1-0 till man u
Projta

@ Falun 2008-04-08 23:03

Jag fick rätt =)
Kommentera

mattias - 74: Nu har jag torkar mina tårar. Det är ok.

Men det är väl samma sak på Anfield och Emirates med flera arenor att bortalagen oftast har svårare att få straffar tilldömda sig?
Kommentera

mattias - 74: Har dom inte typ 55-6 i straffar de senaste 10 åren eller så?!
Kommentera

Mike Skinner:

Att jag skrev så där tilL Dragan var mest på skoj .. det fattar han också!
Kommentera

Mike Skinner:

Nu får du allt förklara vad du menar ??

Jag fösöker att vara objeltiv så mycket det går. Straffen som Arsenal skulle haft i det första mötet var solklar och det blev inte straff. Förstår ärligt talat inte varför du reagerar så starkt.

Det är väl känt att motståndarna sällan får straff på OT !
Kommentera

mattias - 74:
Kasta nu inte sten i glashus, du är inte direkt objektiv själv. Och det säger jag FAST jag håller på samma lag som dig.
Kommentera

Dragan 2k:

HAHA fy fan du svarade precis som jag föreställt mig.

Enögd .?? Näää inte dragan inte :-)
Kommentera

mattias - 74: Jag kan upplysa dig varför motståndarna sällan tilldöms straffar på Old Trafford.

För att tilldömas straffar måste man befinna sig i straffområdet. Det gör inte motståandarna på Old Trafford.
Kommentera

Fysisk hockey:

vad är det med dig ?? Jag bara konstaterar att det är sällan som det tilldöms straff för bortalaget på Old Trafford. Du kanske vet vad det beror på?
Kommentera

mattias - 74: Du om någon ska inte klaga på straffar...
Kommentera

sylf:

Inte hjälper det om motståndarna får en atraff på Old Trafford heller när man missar så grovt som De Rossi gjorde. Undrar hur han sovit i natt ? hade Roma gjort 0 - 1 där hade det blivit en helt annan match.

Straffen är väl inte direkt solklar heller så
Kommentera

Mike Skinner: Aa den va grym =) fast han har ju mognat mycket nu än vad han har varit
Kommentera

mattias - 74:

Ehh Drogba kommer sänka Liverpool :)
Kommentera

« · 1033972 · »