Fotboll

Grupper · 16775 inlägg · 42 ämnen

Champions League

« · 1153217 · » Till forumet

Sv: Champions League
T T: Ja jävlar i mitt skal ... nu kommer dom
Kommentera

renen: Va fan händer?????
Kommentera

Vilken målkavalkad, bättre än hockey..
Kommentera

Poffa: Ja vi räckte inte till mot Chelsea i år, deras tur efter alla deras utgångar mot Pool.
Kommentera

mattias - 74: Nej, det var aldrig roligt. Kvartsfinalen dog när dom vek ner sig för en vecka sen.
Kommentera

sylf: Det är inte ens över nu. Det är Liverpool...
Kommentera

sylf:

Det var roligt så länge det varade. god natt !

Hur fan kan man vika ner sig så in i helvete i 2:a halvek!
Kommentera

renen: Då svarar jag Lampard.
Kommentera

Poffa: Porto.
Kommentera

T T: Jo, det är över! Det var det redan för en vecka sedan....
Kommentera

Vilken pärla av Alex, men det är inte över.
Kommentera

Dåså Liverpool, då har ni bara ligan kvar att kämpa för. Må ni misslyckas å det grövsta.
Kommentera

Gonatt.
Kommentera

Kvitterat i målvakstabbar.
Kommentera

Hence: Ska vi få en magisk kväll?
Kommentera

mattias - 74: Oj oj oj.... "Liket" lever!
Kommentera

sylf:

Ingen Gerrrad, jaja Liverpool slog Blackburn med 4 - 0 utan honom så. Jag rä optimist. Full fart framåt!!
Kommentera

Hahl Bundy:

Ikväll får man väl hoppas på ett mirakel men kan Chelsea göra 3 på Anfield så kan Liverpool göra 3 på Stamford Bridge. Ge oss ett mirakel rafa !
Kommentera

mattias - 74: Japp, Barca lekte fotboll med Bayern. :)
Kommentera

renen:

vadå, var det fotboll igår ??
Kommentera

mattias - 74: Vad hände igår? Totalt utspelade och inget försvar, tycktes som om dom slutade spela efter 1-0. Suck..
Kommentera

Dream Team:

Ja nu är ligan prio 1. Misslyckas rafa återigen med att endast fokusera på 1 titel så ser jag ingen anledning i att han skall vara kvar.

Sedan förstår jag inte hur han kan spela med Lucas istället för ex Babel.
Kommentera

Dream Team: Jag säger bara ett lag: Barcelona! Det är laget framför alla andra i min ögon.
Leker ut Bayern Munchen.
Kommentera

mattias - 74: En rakt igenom bedrövlig syn! Nej, det går inte att bortse från smakstarten med 1-0 efter 5 min. Iofs så kan väl all fokus läggas på den chans man nu har kvar i ligan, I Champ. league duger det icke!!!
Kommentera

mattias - 74: Roma försvar =)
Kommentera

Bissett19:

jag tror jag dör. inget försvar och jag gråter
Kommentera

Satans vad många klara målchanser Chelsea skapar på Liverpool,det var väl Drogbas fjärde läge som gav 3-1?
Kommentera

Oj, oj, oj, jag tror inte mina ögon.
Kommentera

mattias - 74:

Du skulle sparat dina 300 till ngt bättre;)
Kommentera

T T:

:)

varför fick terry varning ? tveksamt
Kommentera

mattias - 74: Vad är liveoddset på Bayern just nu? Peta in en tjuga till. ;)
Kommentera

mattias - 74: Så Lucas från start, ändrar mitt tips till ett x =)
Kommentera

T T:

Jag har en singel med pool( 300 ), sedan en liten slant på Munchen 8 gånger är för bra för att motstå!
Kommentera

mattias - 74: Jag älskar dina tips. In med en hunka på det nu bara.
Kommentera

T T:

3 - 0 Fuck Chelsea!
Kommentera

Tack Comhem som skickat ut nya kort vilket gör att jag kan se CL i kväll trots att jag har valt bort Viasat.
Kommentera

mattias - 74: Ikväll blir det vinst för pool tror på 2-1 Kuyten sista målskytt =)
Kommentera

LL:

Nej det ska egentligen inte spela någon roll United borde ha tillräckligt med utvilade spelare för att vinna hemma mot Porto.

Det enda jag kan tycka är att det är konstigt att man lägger en CL omgång veckan efter spelarna varit iväg och spelat med landslaget.

Oftast består ju de lag som spelar i CL av ganska många landslagsmän, och dessa kan ha spelat 2 tuffa matcher Lördag och Onsdag med landslaget, att sedan ha ligamatch helgen efter och sedan CL match Tisdag/Onsdag är lite konstigt. Bästa vore ju ifall ligan gjorde ett uppehåll eller att alla CL matcherna flyttades en vecka framåt.

De stora matcherna, tänker då på landskamper, ligan och CL borde synkas bättre, om sedan något lag är kvar i en mindre cup t.ex. ligacupen, FA eller andra nationella cuper behöver man inte ta hänsyn till när man lägger spelschemat.
Kommentera

LL:

Ronaldo är iaf inte i toppform, det syns klart och tydligt att han har en formsvacka.
Kommentera

Rytter: som jag förstod det var valet tidiga lördagsmatchen eller sena söndagsmatchen, men jag kanske missförstod det hela? Och helt själva kunde de förstås inte välja heller, Aston Villa var givetvis också med och bestämde.

Oavsett vilket så var det väl ganska många spelare som spelade i går som inte spelade i söndags, och det var dessutom hemmamatch båda gångerna så de behövde inte resa någonstans så tiden mellan matcherna tror jag var av ganska marginell betydelse.
Kommentera

LL:

Var inte valet United hade mellan att spela tidig match på Söndag eller sen match på Söndag? Det var iaf så jag trodde att det var, inte att dom själva kunde besluta ifall matchen skulle gå på Lördag eller Söndag.
Kommentera

mattias - 74: United valde själva att spela i söndags. De hade kunnat spela 12.45 på lördagen (engelsk tid) men ville inte det eftersom det hade varit landslagsuppehåll.
Kommentera

Hence:

Jag ser det "nästan" som en omöjlighet för United att gå vidare. Sista Portomålet blir nog avgörande till deras fördel. Hade inte dom kvitterat hade det räckt med 0 - 0 nere i Portugal. Nu måste United göra mål. Men jag gråter inte :)

Dessutom förstår jag inte varför United spelade igår och inte i kväll med tanke på att de hade match i ligan så sent som i söndags ?
Kommentera

förbannade United!!!!
Kommentera

Hence: Ja det vore inte helt fel :)
Kommentera

mattias - 74: Mycket bra gjort av Porto att få 2-2 borta. Nu ser jag det inte som en omöjlighet att de kan slå ut United. :)
Kommentera

Hence:

Ganska hafsig match, många individuella misstag från båda lagen. Detta kan gå hur som helst tror jag nu :)
Kommentera

Hoppsan, 0-1 Porto efter 4 minuter
Kommentera

LL: Såg det fel av mig! då blire Porto kross.. 3-0 till man u
Kommentera

Projta: United spelar hemma ikväll.

mattias-74: X är inte alls otänkbart, men jag anser att Arsenal ska vinna den här matchen. Villarreal är inte särskilt bra i försvarsspelet, det ska Arsenal kunna utnyttja.
Kommentera

« · 1153217 · »