Fotboll

Grupper · 16769 inlägg · 42 ämnen

Champions League

« · 1273078 · » Till forumet

Sv: Champions League
LL: ...och inte heller mötas i åttondelen.
Kommentera

Björn W: två lag från samma land kan inte spela i samma grupp.
Kommentera

Bissett19: ...och Ståle Solbakken fick gå bärsärk vid slutsignalen. Nu får man hoppas på en lottning som ger, säg: Arsenal, Tottenham, Köpenhamn och Marseille i samma grupp, tack? Dags att värma och kyla de färgade kulorna i Nyon...
Kommentera

Slog över och till den nordiska kampen mellan FCK-Rosenborg,det visade sej vara att bra beslut,det är verkligen en sprudlande föreställning.FCK radar upp chanser,man har b la haft två stolpskott,sen har Grönkjaer missat ett öppet mål.
Just Grönkjaer har lekstuga med dem svenska ytterbackarna Lustig och Dorsin,han började ute på Dorsins sida och kollrade upp honom gång på gång,i andra delen av halvleken har han bytt kant och har lekstuga med Lustig,även Cesar Santin har stort övertag på just Lustig.

FCK vidare just nu...
Kommentera

Bale ligger bakom mycket i Spurs just nu,två kassar i helgen och nu spelade han fram Crouch som skallade in 1-0 mot Robert Prytz gamla gäng Young Boys.
Kommentera

T T: 3-1 nu oerhört viktigt tror nog Spurs gör minst ett till.
Kommentera

Berka: RBK:s mål var riktigt vackert. Några snabba pass och en volley i taket av Iversen. Men vad sysslar Tottenham med?
Kommentera

Å 3-0

Nu är harry rödnäsa elak

=)
Kommentera

de fortsätter
11:e min 2-0
Kommentera

Oj OJ rivstart av YB
2:e min. klockren stolpträff
3:emin gult kort på tottenhams vänsterback
4:e min 1-0
Kommentera

mattias - 74: HA skönt... ;)
Men det finns otroligt mycke skit på tv:n, och av någon underlig anledning så tycker oftast tanten min att just denna skit är väldigt sevärd.

Synd man inte har tv:n kvar i sovrummet!!
Kommentera

Berka:

Desperate Housewives går inte nu det startar senare i höst :-)

Kommentera

T T: Ja det är väl inga topp-matcher, men då jag tror spurs kommer gå bra i ligan denna säsong så väljer jag att se Yboys-spurs om inte kärringen sätter sig på tvären å vill se desperet houswifes eller liknande
Kommentera

Vilken match ska man välja i kväll då? Spurs eller nordiska?
Kommentera

Bissett19:

Vilka spelare tar han med sig till Madrid? Maicon?

Kommentera

Fruktansvärt tråkig match.
Men Mourinho är kung.
Kommentera

Wayne Gresky: Inledningen på andra går inte att klaga på.
Kommentera

Bissett19: Gäsp! Jag befarade ett sömnpiller. Tur att det var en bra match idag iaf.
Kommentera

Forza Inter!
Kommentera

scim: Kvällens match!
Kommentera

Poffa:

Helvete, man borde kanske kolla världskartan innan man försöker briljera med sina geografikunskaper.. :)

Kommentera

mattias - 74: Han är från Kamerun, vilket varken är Sydafrika eller södra Afrika.
Kommentera

Frella:

Den sistnämnde är Syd"afrikan" däremot :)

Kommentera

Projta: Chivu, Sneijder och Etoo är väl åtminstone inte sydamerikaner?
Kommentera

Projta, Berka: Vilket gnäll. Jag tycker det är kul att det blåser på toppen.
Kommentera

Berka: Minnst sagt , man får grattulera det ITALENSKA LAGET INTER "som bara hade sydamrikaner på planen förutom 1 spelare.
Inte en ändaste spelare som var italenare, Inter är ett lag som bara bygger på ihop köpta *****
Kommentera

Poffa: Undrar om inte ligaguldet rök för Barca ikväll också. Två hopplöst usla matcher från deras sida mot Inter. Världens bästa Messi har i dessa två matcher mest sett ut som random ytter från någon januariturné med Svenska Landslaget. Han har misslyckats med precis allt som han hyllas för i dessa matcher. Inte ens tagit löpningar.

Oförklarliga byten av Pep Guardiola också. Vad var det för mening att byta in träbenet Maxwell då Inter redan hade en man kort. Bojan direkt där? Jeffren, kommentarer överflödiga. Bara att lyfta på hatten för Mourinho för två st väl genomförda matcher. Frågan är om man inte spöat Barca ikväll också om man iaf satt två spelare på offensiv planhalva.

Kommentera

sylf: Och Inters innerbackar och esteban klarade sig från allt ikväll.

Bayern mot Inter i cl-final?? Snacka om B-final
Kommentera

Mourinho for president :)
Kommentera

Nu är det pinsam nivå på det mesta. Mourinhos jubel är inte snyggt, samtidigt som Barcelonas vaktmästare tar priset då de slår på sprinklerna när Inter är kvar på planen.

Hoppas UEFA ger båda lagen böter.

Kommentera

65selander: Undrar hur mycket domartrion fått.....Nu fick Barca ett offsidemål godkänt, plus en utv som var ett skämt, mängder med varningar på interspelare. Sjukt!
Kommentera

Och jag som trodde att mittbacken skickades upp för sitt huvudspel...

Nu blir det spännande.

Kommentera

sylf: Mycket misstänkt offside på 1-0.
Kommentera

65selander: Ja, parodi på fotboll mellan varven!
Kommentera

sylf: En semifinal med glaslirare, alla ramlar till höger och vänster och har dödsont. Barca får nog öka tempot nu om de skall få in första målet till att börja med.
Kommentera

Dream Team: Den var ett skämt!
Kommentera

Dream Team: Ja, den var tveksam på alla möjliga sätt.
Kommentera

Wayne Gresky: Jag saknar Viasat Fotboll då jag inte är hemma, varför jag sökt och nu hittat en bra stream. Var utvisningen lika tveksam?
Kommentera

sylf: Ja och jag tycker inte ens att det är särskilt bra skådespelarprestationer. Domaren köper dock allt och blåser så fort det blir antydan till närkamp.
Kommentera

mattias - 74: *ASG*

En orgie i filmningar på nou camp!!!!
Kommentera

Projta:

2 - 0 är inga problem för Barca att fixa..Tror det kan gå vägen. Jag säger 4 - 1

Kommentera

Barca - Inter ikväll !

Ska bli roligt att se dessa topplag spela ikväll på Camp nou...
Tror att Inter går vidare på något sätt idag!
Kommentera

T T: Bra! även om denna semi inte känns så het, men bra att manchu åkte :)
Kommentera

Aaaaaaarjen Robben!
Kommentera

renen: Inter-Barca man tackar ja :)
Kommentera

Poffa: Messi-Arsenal 4-1 slut. Vilken spelare!
Kommentera

Messi - Arsenal 3-1 efter en halvlek.
Kommentera

mattias - 74: du tycker inte att det är straff men reglerna som man använder sig av i fotboll tycker annorlunda. Springer du in i en motståndare bakifrån och hindrar honom är det frispark/straff oavsett om du ville springa in i honom eller inte.
Kommentera

mattias - 74: Det här är mina 2 favoritlag i fotboll o jag tycker nog att det är mer att dom krokar ihop.
Att det blir utvisning dessutom är liite väl magstarkt.

Härlig drabbning om ett par veckor på Nou Camp. Går inte att missa den matchen.
Kommentera

LL:

Tycker inte alls att det är straff.. Ser ut som om puyol och fabregras krokar i varnadra

Kommentera

« · 1273078 · »