Så hör man Henrik Strömblad intervjua Daniel Agger och han snackar helt obegriplig danska och strömblad bara hastigt byter fråga. Danska är fan inget språk det har jag sagt hela tiden
Ja det e helt otroligt att 3 engelska lag går vidare ! Varken ett spanskt eller Italenskt lag går vidare. Det kan jag tänka mig att de aldrig har hänt tidigare i ett UEFA-Slutspel..
Hoppas Pool gör ändå en bra match på TV-ikväll Sen ett milan utan Gillardina och Ronaldo ser väl inte allt för bra ut, då har man bara mr offisde på topp "inzaghi!
Valncia tror jag går vidare. United har definitvit chansen att vända ett 2 - 1 underläge i Manchester om 2 v. valencia och United till semi blir mitt tips
Bäckis_19: Jag menar med "KORS" spelet är att det ser ut som dom blir skjutna.. att bara lägga sig ner och få oavgjort och så vart det oxå ! Ser lovande ut för Valencia igen
mattias - 74: Ja abolut, jag tror då på mitt Roma vinner idag.. Som jag ser det så är ju bara Ronaldo som är bra i Man U .. resten är ju gammalt folk, tror dom får svårt att hänga med när italenarna sätter upp lite fart i spelt.. sen har dom även Vidic och neville borta på backen..
så det ser inte så ljust ut, Valencia kommer ju att köra "KORS" spelet idag, d.v.s att bara ligga ner och få 0-0 resultat
Henke har insett att det finns så mycket annat i livet, och känner sig nog rätt så nöjd med sin karriär.
Familjen har säkert fått sagt sitt, och känt att en flytt till hemtrakterna är helt rätt nu, speciellt eftersom barnen väl är i den åldern att det är lämpligt att rota sig.
Jag tycker Henke verkar vara en av de klart vettigaste spelarna, som verkligen väger in för- och nackdelar med saker innan han bestämmer sig, samt har en hög integritet.
NuMo: varför ska en spelare som har en bra klass hem till Sverige och göra? klart jag förstår att han har familj och så, men herregud de skulle väll inte vara fel att avsluta karriär med en Premier league tittel Eller skulle du hellre ta ett SM-guld för HIF =) hehe
Ja det är trevligt och bekvämt att få alla saker du beskriver, men han har inte fått ut max av sin karriär, långt därifrån. Man blir ju än mer irriterad när man ser hur bra det går i United.
scim: Hangjorde helt rätt som spelade i Celtic. Han har spelat i ett bra lag, han har tjänat pengar, han har bott i en trevlig del av världen, han har vunnit titlar och han verkar ha trivt hur bra som helst där med familjen. Vad mer kan man begära?
Projta: Men nu är det ju så att Henke är en mycket bättre fotbollspelare än du. Kanske är det därför han tar så otroligt mänskliga beslut fyllda av civilkurage?
Poffa: De vorre fumt av Henke att åka hem nu när han kan vinna CL.Premier league och FA-cupen.. vore jag som han skulle jag stanna året ut och sen åka hem till HIF !
Gidde: Desto vackrare bilder i dag då Henke visar varför han är så eftertraktad. Osynlig i 72 minuter, sedan var han hjälte på Old Trafford. Skapligt förarbete av Ronaldo, dessutom.
Ja härligt med Pool att dom gick vidare... Sen va det ännu bättre att Inter åkte ut =)
INTER suporters i HS!
*Inter är det bästa laget i Italien *Vi kommer att vinna Champions league *Blir svårt att stoppa oss nu med ZLATAN ?!
ADRESSO BASTA = Nu räker det !
Lyon VS Roma 0-2
Inter klarar alldrig av stor matcherna när de gäller. bara att slå nått lag som Livorno och en klack av Zlatan" shit asså" den ända spelare i Livorrna som är kännd är väll Lucarelli =)
Bissett19: tycker Portugiser och spaniorer filmar liak bra som italernarna.. men det är ju så , Italien har ju alltid haft sånt spel och England sitt pang pang spel..
Hälge: Kollade på Barca,Roma,Porto etc etc och ALLA dessa lag bygger sitt spel på att fuska.Kastar sig som apor,vrider sig i plågor,påpekar konstant för domaren hur och vem han ska varna.Åt helvete med såna skitlag. HEJA CHELSEA (?) MANU,LIVERPOOL,ARSENAL,CELTIC.
Projta: såg iofs inte hela matchen, men jag tyckte Hansson dömde rätt bra så långt jag såg. Glenn Hysén skrek så han storknade om att det inte var frispark vid 1-1, men jag tycker att det var en korrekt avblåsning. Inter-spelaren träffar förvisso bollen, men följer upp med en liten extra spark på Valencia-spelaren efter att ha brutit, och det är med största sannolikhet det som Hansson blåser för.
arnio: 2-2 inter Valencia till slut,, måste säga att Svenska marin hansson va riktigt dålig.. varför kan inte Fröjdfeldt dömma, han är då mycket bättre men men.. Hoppas att Valencia vinner returen i Spain
Jag klagade på riise i 1:a för att hanb inte hade ett rätt men nu är han förlåten, iaf nästan. Mittbacksparet med Carragher och Agger är väldsklass ! barca gör aldrig 2 mål på Anfield !
Så hör man Henrik Strömblad intervjua Daniel Agger och han snackar helt obegriplig danska och strömblad bara hastigt byter fråga. Danska är fan inget språk det har jag sagt hela tiden