Så hör man Henrik Strömblad intervjua Daniel Agger och han snackar helt obegriplig danska och strömblad bara hastigt byter fråga. Danska är fan inget språk det har jag sagt hela tiden
Fantastiskt underhållande match måste jag säga. Starkt av United att komma tillbaka från 1-2 underläge. Hade en dålig känsla inför matchen eftersom United saknade 75% av deras ordinare backlinje.
Återstår och se om Chelsea och Liverpool kan bjuda på samma underhållning imorgon. Jag betvivlar det.
Kändes rätt rättvist efter det jag såg (sista 25), United pressade på rätt bra och bland annat Ronaldo hade ju några gyllene lägen innan Rooney avgjorde vackert.
Ja efter Uniteds press på slutet var dom nästan förtjänt av att vinna. Även om lika inte heller hade varit orättvist. Unided hade väl början av matchen sedan tog Milan över lite mer och gick upp till 1-2, och var väl kanske det bättre laget fram tills United's 2-2 mål. Efter det var det United för hela slanten, Milan gjorde helt klart misstaget att börja försvara sig för tidigt och det straffade sig denna gången.
En viktig orsak till att Milan inte orkade hela vägen kan ju ha varit att Gattuso fick utgå pga skada. Utan honom är ju Milans defensiv inte alls den samma.
Det var kul att Man utd vann med tanke på att milan hade gjort 2 mål, 2-2 och milan hade inte bjudit upp mkt i returen, men nu måste de kliva fram och vinna..
Liverpool kommer sälja sig dyrt. Chelsea kommer säkert trycka på från start och det är ju Englands 2 bästa försvar som möts ikväll så det bäddar för en målsnål tillställning?
Vill se Sissoko på bänken. Han är bedrövlig. Återstår och se om jag får som jag vill =)
wap.hockeysnack.com Mascherno får väl inte spela CL? Dessutom med Benitez förkärlek för Sissoko spelar han. Tror Crouch spelar på topp och Gerrard till höger samt Kuyt till vänster - släpande..
65selander: Mascherano får spela CL. Han spelade i båda matcherna mot PSV. Det är något ny regel till iår att man får registera nya spelare i CL i januari, trots att de har spelat i UEFA-cupen tidigare under säsongen. De är alltså inte "cup tied" som förut.
wap.hockeysnack.com Typiskt är att han som inte trycker bort Drogba innan han slår in passet till Cole är den som slår sista sparken. Grymt dålig match från Pool. Men Tvättkorgskungen är ju glad iaf
mattias - 74: Får hopppas Pool grejar det, tror även AC Milan kommer att slå ut United, alltid svårt att spela i Italien, se tex som matchen mot AC Roma
Med tanke på Uniteds skadeläge så är det väl inte otroligt att milan slår ut United. Väldigt starkt av United att vända 1-2 underläge till vinst 3-2 i förra mötet.
Skulle vara lite kul att få se United - Chelsea i CL-finalen. Kan ju isf bli ett av tre supermöten på kort tid då. Ligan, FA-Cup final och CL-final.
mattias - 74: Ikväll spelar Liverpool mot Chelsea "0-1" det är en riktigt öppen match, men jag får säga fördel Liverpool.. man är riktigt starka på hemma på Ainfield..
Poffa: jag ska till Aten och se finalen på plats, och jag kommer alltså att få se antingen ett prestigemöte mellan United och Liverpool eller också en repris på 2005 års final, vilket lär kunna bli en rejäl holmgång det med med tanke på hur det utvecklade sig förra gången de möttes.
Poffa: jag skulle nog vilja säga att det är en liten fördel för United. Milan måste framåt, men de kan inte trycka på hur mycket som helst för då kommer de att bli straffade av Rooney och Ronaldo på kontringarna.
Poffa: Joo det kvittar egentilgen för mig =) men som Roma suproter så vill ja no inte se United i en final.. men men United vinner ialfall ligan, det är helt rättvist
Så hör man Henrik Strömblad intervjua Daniel Agger och han snackar helt obegriplig danska och strömblad bara hastigt byter fråga. Danska är fan inget språk det har jag sagt hela tiden