Fotboll

Grupper · 16769 inlägg · 42 ämnen

Champions League

« · 1172301 · » Till forumet

Sv: Champions League
Random: jo såg det där tidigare på länken kanske borde ha länkat på förra inlägget. Men hur som helst bli det en spännade lottning imrron den är väl kl18 om jag inte minns fel.
Kommentera

ante08: Okej, vilken kanal sänder den?
Kommentera

Random: Visat Fotboll.
Kommentera

Random: En rätt solklar filmning. Wengers svar på det:

"-Det ser inte ut som straff. Men jag vill inte gå så långt som att säga att Eduardo filmade, säger Arsenal-tränaren Arsene Wenger till BBC."
Kommentera

Dream Team:

Snart dags på Via Sat Fotboll. Lottningen kan också följas direkt på aftonbladet.se för dom som inte har kanalen.
Kommentera

Kan Terry ge fan i real Madrid nu i Pools grupp :)
Kommentera

mattias - 74: Barca mot Inter bli nåt att bita i också.
Kommentera

ante08:

Milan - Real också, Arsenal har lättast hiitils. Fiorentina i Liverpols grupp också!
Kommentera

ante08:

Som sagt, arsenal har rätt mycket flyt =) Arsenal Olympiakos och Az Aikmaar!
Kommentera

Frisco:

Om Kalmar hade gått till CL hade Liverpool kommit till Sverige :)

Skönt och se att United får en hyfsad svår grupp
Kommentera

Barcelona - Inter =) Det blir inte den jämnaste matchen men rolig ändå. Barcelona vinner enkelt på hemmaplan.
Kommentera

mattias - 74: Jävla Kalmar!!!
Kommentera

mattias - 74: Hade seedningen varit exakt likadan då?
Kommentera

mattias - 74: Viola och Liverpool går vidare, Lyon verkar inte lika bra som förut.
Kommentera

LL:

2 matcher för Eduardo, skall vi gissa att Arsenal överklagar?
Kommentera

mattias - 74: vet faktiskt inte, jag hoppas egentligen inte det. UEFA kommer ändå inte att ändra sig, de hade redan bestämt sig för att han skulle stängas av.

Och jag har inga problem med att han stängs av - förutsatt att UEFA från och med nu granskar varenda filmning i efterhand. Någon som tror att det kommer att ske? Nej, knappast.
Kommentera

LL:

Vet inte vad jag skall tycka och tänka om detta men det är klart det är bra med krafttag mot filmningar, men det är ju såklart inte rätt att singla ut en spelare och ge honom 2 matchers avstängning. Ska ALLA filmningar ge 2 matchers avstängningar, eller är det bara sådana som lyckas ?

Ska bli kul att se utvecklingen på detta. Kanske är det början på nånting från UEFA att få bort skiten från planen, vad tror du?
Kommentera

Zurich - Real Madrid 2 - Allt annat är en fetskräll

Macabi Haifa - Bayern Munchen 2 - Likadant här.

Marseille - Milan x  Mer ovisst och Milan är inte så bra utan KAKA.

Besiktas - United 2. Hoppas jag har fel men att åka till Turkland och spela är inte lätt men United bör vinna ändå.

Wolfsburg - CSKA 1 - Kul och se hur nya laget Wolfsburg klarar sig, idag vinner dom.

Juventus - Bordeaux 1  Känns som att Juve är lite bättre.

Chelsea - Porto 1 - Måste ses som den säkraste vinnaren men hoppas dom får spö :)

Athletico - APOEL 1 - Vet ingenting om APOEL därför tippar jag 1.

ÄNTLIGEN !

Kommentera

Snart är det dags!
Kommentera

Random:

Frågan är ju vilken match man skall välja?
Kommentera

Random:

United spelar rätt ok men turkarna har ett massivt stöd !

Kommentera

mattias - 74: Manch U har tagit över lite nu 20 sista å nu gör Scholes 1-0
Kommentera

Om inte United går vidare från gruppen så ska jag krypa 1 mil.
Kommentera

Random:

Men oj vad det kramas i spelargången mellan Inter och Barcaspelarna,det skulle ju vara en hatmatch,det har ju Aftonbladet skrivit om juuuuu;)

Snart gametime...
Kommentera

Bissett19: ViasatOnDemand fungerar som vanligt klockrent...när man ska välja match så får man sidan kan inte visas. Pissföretag.
Kommentera

Frella:

Jag kanske inte ska gnälla då,hatar nämligen när ljudet från arenan o kommentatorerna ligger en halvsekund före,arrgh...
Men jag har ju bild iaf.
Kommentera

Frella: Och kommentatorsljudet är den där irriterande sekunden eller två före bilden i tv-sändningen.
Kommentera

T T: Ni kan ju iaf se matchen...känns som att ViasatOnDemand än en gång inte klarar trycket då det blir stormatcher.
Kommentera

Frella: Zlatan har haft ett friläge men missade ganska grovt.
Kommentera

Liverpool fortsätter med att göra mål i sista sekunderna.
Kommentera

T T: Verkar kommit runt betalningen på nåt sätt på VOD. Men kanske ingick vid registrering. Har iaf inte nagett något betalningssätt.
Kommentera

Random: Ja, är ju bara 2700 sekunder kvar....
Kommentera

sylf: Första Halvlek of course.. I'm not stupid!
Kommentera

Frella: Du är inte ensam om att vara missnöjd...
Kommentera

T T:
Hade samma problem. Såg AIK - MIF med en kompis, och skulle sen se Inter - Barca. Förlängningen på hockeymatchen laggade sönder, och fotbollen var vi inte ens nära. Lysande.
Kommentera

Mike Skinner: Buffrade på rätt bra får man säga då man äntligen kom igång med matchen (brukar kunna se på C-sports utan bekymmer). Rätt nöjd att man slapp betala iaf.

Men var ju liknande problem ifjol då det var CL. Delades ut gratistickets som när man slog in fick meddelande om att de gick ut för ett år sedan. Kollade med supporten och det berodde då på hög belastning, därav felmeddelandet.

När man nu lanseras VOD rätt hårt i reklam på TV så vore det ju en bra idé att se till så att det fungerar även vid större evenemang.
Kommentera

Frella:
Verkligen! Vi hänvisades till en "alternativ spelare" när vi skulle se på fotbollsmatchen, det enda vi fick se var ju tyvärr formuläret för VISA-betalning.

Precis som du säger, med den kampanj som finns nu måste de klara trafiken.
Kommentera

Mot sportpuben. YNWA!
Kommentera

Fiorentina - Liverpool 2-0

Fiorentina leder skotten med 9-1 efter första halvlek.
Kommentera

Random:Pool va helt utspelade, vilket dyngförsvar.
Kommentera

renen:

Ja det var klasskillnad.
Kommentera

renen:

Usel insats. Carragher och Skretl får godkänt i backlinjen ändå. Gerrrad var blek torres borde haft 1 straff iaf det jag såg av situationen. Trist och se att Itaienarna försöker lägga sig i alla situationer dom bara hinner , får man inte gult kort för sådant i Italien?

Kommentera

mattias - 74: Lucas då, den gamle klassbacken? Han försökte väl spä på hans redan usla insats genom att orsaka ytterligare ett par mål i arslet..
Kommentera

Dream Team:

Japp han får ta på sig 2:a målet när han petar med foten och försöker komma åt bollen. Tror spelarna hade Chelseamatchen i tankarna på Söndag.

Kommentera

Dream Team:

Vinst ikväll för dom röda annars är det kört. Tror Lyon får sota för där jävla Badbollen :)

Kommentera

mattias - 74: Ja, man hoppas väl på det iaf. Är Gerrard tillbaka? Det blir nog tungt utan Torres i frontlinjen..
Kommentera

Dream Team:

Gerrrad spelar men inte Torres. Mascherano är med från start och Kuyt på topp. Jag tror dom är så fäörbannade för den där badbollshistorien så det är full fart från början.

Kommentera

Barcelona - Rubin 0 - 1
Ryazantsev 2

Inter - Dynamo Kiev 0 - 1
Mikhalik 5
Kommentera

« · 1172301 · »