Random:
Vem var det som sjöng låten totalt jävla mörker? Så känns det nu men jag ger fan inte opp så lätt trots det som hände igår.
renen:
Ja att Benitez ersätter kanske världens bästa mittfältare med en medioker ytterback från Brasilien säger väl lite grann om bredden. Heja CSKA :)
Bissett19:
varför skulle han ? Gerrard är förmodligen en av världens mest kompletta mittfältare det är bara fakta och ingenting annat.
scim:
Skrev jag det?
Absolut inte men Gerrard är det precis som Vidic som jag håller som en av världens bästa mittbackat trots att han spelar i United. Torres är också en anfallare av världsklass.
renen:
Han har kontrakt, det skulle kosta runt 200 miljoner att sparka honom.
sylf:
Finns det chans att Fransmännen säkrar seriesegern i kväll? Tar Fiorentina 1 pinne ikväll är det kört om inte pool slår Fiorentina med 12 - 0 i sista matchen på anfield. Äh du kan räkna själv :)
1 Lyon 4 3 1 0 8-2 10
2 Fiorentina 4 3 0 1 11-6 9
3 Liverpool 4 1 1 2 3-5 4
4 Debrecen 4 0 0 4 5-14 0
sylf:
Jag lever på hoppet. Tror stenhårt påp vinst ikväll Liverpool är bara bättre på allt. Motivationen är det absolut inge fel på ! Få se om Rafa törs bänka Lucas istället för Aquliiani !
Bissett19:
Skall jag förtydliga!
"Liverpool är bara bättre på allt än kvällens motståndare"! Nöjd?
Bissett19:
ja straffen är solklar. Såg sista 20 minuterna på viola matchen igår och Lyon hade 3 - 4 kanonlägen i slutet men Frey räddade. Sådant är livet bara att ta nya tag mot lag som everton valencia m.m
mattias - 74: Skräll just nu på Old Trafford.
Man United - Besiktas 0 - 1 20:45
Tello 20