Gusten: ehh? vadå sket på sig? dom spöade ju för fan dom på olympico, men vissa har ju ett kort minne här inne.. Om vi inte vinner kriget på plan, så gör vi det utanför.
mattias - 74: Chelsea-Rosenborg 0-1 i Ht. Ser inte bra ut för Glenn...
"Fotbollspappan Glenn Hysén lovar i Aftonbladets spelbilaga att krypa tolv mil om Rosenborg tar minst en poäng mot Chelsea när Champions League drar igång i kväll."
Vi får se om han håller sitt löfte till skillnad från somliga andra...jag tvivlar!
Wayne Gresky: De matcher man sett Chelsea i år så är det inget imponerande spel man visat upp. Nog för att Drogba är ovärdelig, men Lampard? Känns som att det är mer som är fel i årets Chelsea.
Kommer nog bil en jämn match men jag tippar på att United tar det med 1-0. Vårt försvar har sett ruggigt stabilt ut, och nu är troligen Owen H tillbaka. Någon 7-1 seger som förra säsongen kommer det inte att bli, det är ju något som inträffar "once in a lifetime" i CL.
Celtic tar ledningen med 2-1 i slutet, en Celtic supporter springer in på plan och fram till Dida, och ger honom en klapp (inte ett slag) på axeln/överkroppen sedan springer han vidare. Dida vänder sig om tar några steg sedan lägger han sig och fejkar att han blev slagen i ansiktet.
Dida hade säkert räknat med att matchen skulle brytas (som Danmark - Sverige) men dommaren valde att i detta fall spela klart matchen.
Men Benayoun är glödhet... Och Crouch verkar sugen på att visa vad uttrycket target player faktiskt betyder. Kan tvärtom vad du säger bli många mål ikväll!
O Glade Glenn skriker som en galning när Liverpool gör mål som vanligt.Matchen känns annars rätt klar,Besiktas ser lagom intresserade ut.Kan nog bli ett par baljor till för Liverpool. Inte ens Hyypiä kan vända denna match;)
Rosenborgsguttarna har 1-0 på Mestalla mot Valencia,det vore rätt coolt om dem lyckades knipa nån poäng där.
Det rann iväg till slut ändå. 8-0 och största vinstmarginalen i CL. Får hålla med TV6-kommentatorerna dock om att det var pinsamt från Besiktas sida. Jag hade nog kunnat hindra 8-0 målet, och jag är 1,73...