Fotboll

16693 inlägg · 42 ämnen

Champions League

« · 640595 · » Till forumet

Sv: Champions League
mattias - 74:

Matchen West Ham - Newcastle är dock en riktigt bra värdemätare på hur usla Newcastle är för tillfället, hur de lyckas leda matchen med 2-1 är en gåta.
Kommentera

scim:

Kanske för att se har Shearer och owen på topp... Nu står det 2 - 3....
2 mål av Owen och 1 av Shearer
Kommentera

mattias - 74:

Ja, det var ju en fantastisk förklaring. Owens mål var flyt av olika karaktär och Shearers var riktigt snyggt efter en kontring.
Kommentera

scim:

Spelar de någon roll hur dom gör målen när de har 2 st potienella målskyttar....
Kommentera

mattias - 74:

Jag pratar om Newcastle, som spelar uselt och förtjänar att förlora matchen.
Kommentera

scim: Gjorde Owen mål så var det välförtjänt.
Kommentera

mattias - 74: Det är en stor kväll för en fotbollsälskare,Lazio-Juve kl 20.30 på Fyranplus o sen Barca mot Cadiz,kanske får Henke chansen ikväll,då Ronaldinho tydligen är sjuk!!
Sen måste man ha ett öga på Sandell vs Ali,men det lär ju gå fort!!
Kommentera

scim:

Där är matchen dock död, 4-2, Owen igen. West Ham lär drömma mardrömmar om den här matchen.
Kommentera

scim:

Spelar väl som sagt ingen roll hur laget spelar när man har 2 anfallare av yttersta klass som sätter bollarna när chanser upkommer...
Kommentera

scim: Gjorde han ett till så var det honom väl unt.
Kommentera

mattias - 74: Firma Rooney/Owen kommer vissla runt benen på Mellberg/Lucic i sommar!!Hua Hua............
Kommentera

Bissett19:

Ja jag hävdar fortfarande att England kan vinna Vm och jag är rädd för att jag får rätt om man ser laget dom mönstrar... uha ;)
Kommentera

mattias - 74: Att England vinner guldet är lika sannolikt som att Leksand vinner SM-guld. Ni firar väl 30-års jubileum nu eller.

Sätter mina pengar på Brasilien eller Tyskland
Kommentera

mattias - 74: Klarar man gruppen så har man bra chans att avancera långt,då det ser ganska bra ut för dem i åttondelen!!

Sveriges chanser kommer förstöras av mediernas haussning,man minns Italien-90,hua hu hua!!
Kommentera

65selander:

Haha Tyskland... Du måste skämta... De har ju ingenting att komma med...

Ingenting enligt mig.....

Med spelare som Ferdinand Terry Lampard Gerrard Rooney Owen lär motståndarna bli skitnödiga :-)
Kommentera

65selander:

Tyskland har ingen Klinsmann eller völler längre... Vem skall näta ??

Kuryani ???

Dessutom om Oliver KAHN inte ta bollen som enligt mig är sämre än Lehmann får stå i mål kommer dom inte att gå längre än max kvarstfinal ...
Kommentera

mattias - 74: Att Brassarna kommer vara med när det avgörs det är ju lika självklart som att Masken just nu pumpar en spelarfru i Leksand.....

Men sen vet man ju inte,mycket hänger på vilket skick spelarna kommer i till Vm,är våra tre Superstars skadfria o ej slitna så kommer vi avancera,likadant gäller ju England,deras centrallinje med Terry,Lampard o Rooney måste vara i samma skick för att dem ska gå långt!!
Kommentera

mattias - 74:

Är C+ fullkomligt hjärndöda? Tydligen tänker de visa matchaset mellan City - City med 30 min fördröjning.
Kommentera

mattias - 74: Så mycket vet jag iaf att det inte blir England. Tyskarna har hemmaplan och det hjälper till. Sedan är dom ett bra lag av tradition när det gäller VM
Kommentera

scim: Alternativet hade ju varit att inte sända matchen alls.. Fördröjningen beror ju på att West Ham matchen som visades före blev framflyttad en halvtimme
Kommentera

björne:

Alternativet var att sända matchen live. Att eftersända den är ju ren idioti.
Kommentera

65selander:

Ja men denna sommar tror jag inte ett skit på tyskarna. Detta har ju förstårs med att jag inte är förtjust i det tyska Landslaget i fotboll....

Tycker tyskarna spelar en tråkig fotboll

Minns EM finalen 96 när Tjeckien fullkomligen spelade ut Tyskarna och en viss herre vid namn Bierhoff kom in och gjorde mig vansinnig .-)
Kommentera

Bissett19:

Själv skall jag bänka mig framför tv apparaten kl 11.15 och se Liverpool bli Mästare för klubblag när de möter Sau Paolo eller hur det stavas :)

Via Sat Sport 1
Kommentera

scim: Antingen skulle dom bryta West Ham matchen eller en film för att sända din match live.

Dagens I-lands problem

Om vi håller oss till tråden så är IFK Norrköping nästa svenska lag att kvalificera sig till Champions League.
Kommentera

scim:

Intressant matcher idag mitt i OS!

Tror Arsenal får tugga gräs i Madrid iaf sedan vet man inte!!
Kommentera

mattias - 74:

Real Madrid - Arsenal 0 - 1

Benfica - Liverpool 1 - 0

Bayern Munchen - Milan 1 - 1

Psv - Lyon 0 - 1

Hade lite fel i Arsenalmatchen där :-)
Kommentera

mattias - 74: Jaa real fiasko fortsätter att vara såå kassa asså!
Kommentera

Projta:

Ronaldo ser mer och mer ut som Brolin :-)
Kommentera

mattias - 74: Ja inte bara ser. han e nu lika dålig! skulle tro att han hammnar i Inter nästa år med Adriano.. Vore rätt så skoj och se
Kommentera

Projta:

Det beror ju på att fansen in älskar honom så han tröstäter...
Kommentera

Värkar som att alla har OS sjukan =) . Fan Cheslea - Barcá på tv ikväll ;)
Kommentera

Projta:

Ja men jag tror jag föredrar hockeyn ikväll!!
Kommentera

mattias - 74: Ähh. inget går före fotbollen.. fast det blir väl att hoppa med kanalerna, måste tränna upp tummen till ikväll =)
Kommentera

Projta:

Hoppas Barca vinner. Giller inte uppskrivna Chelsea det minsta...
Kommentera

mattias - 74: Håller med till 100% .. sen oxå att Juve åker på stryck
Kommentera

mattias - 74:

Barca vann iaf efter att Chelsea felaktigt fått spela större delen av matchen med uno man mindre. Chelsea lyckades pressa på bra i början av andra men sedan tog det numerära underläget ut sin rätt och Barca tog över helt.

Såg f.ö. matchen på O'Learys här i Umeå där även större delen av Timrå dinerade och såg på sport. Warg, Styf och några till stod förresten ett tag och lirade blackjack för småpengar, men det såg inte ut att gå så bra.
Kommentera

Barcelona,VillaReal o Juventus vidare till Kvartsfinal efter kvällens matcher.........
Kommentera

Bissett19: Det va ju inte direkt en skräll att Juve gör mål i 88,e minuten!
Tack vara ett skit mål.
Kommentera

Projta: Ja det var en riktig groda som Werdermålisen Wiese stod för,bara för Emerson att tacka o ta emot!!TUR!!!
Kommentera

Bissett19: Hehe tur kan man säga i alla högsta grad...
Skulle tro Juve får möta Villareal, dom brukar ha tur i lottninegn oxå!
Kommentera

Bissett19:

Tror Milan liverpool och real tar sig vidare ikväll tillsammans med lyon...

Real Madrid kan vända 0 - 1 i London.. Liverpool vinner med 2 - 0 :-)
Kommentera

mattias - 74: Liverpool gör inga två mål inte......Det blir Benfica,Lyon,Bayern München,o Arsenal som går vidare!!
Kommentera

Bissett19:

jag tror som sagt liverpool, milan, lyon, och Real madrid
Kommentera

mattias - 74: Jag tror att Arsenal, Milan,Lyon och Liverpool tar sig vidare.
För Arsenal och Milan blir det dock ganska tufft.
Kommentera

brynasaren:

Liverpools försvar är bakis verkar det som. 0 - 1 av Simao och nu måste liverpool göra 3 mål..
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Mattias74:Jag berättade redan när lottningen föll att Benfica skulle slå ut Pool.....
Kommentera

Bissett19:

ja men hyppiä och riise borta i backlinjen så är det ett helt nykomponerat försvar... men men fotboll är så ibland.. 3 mål i 2:a så :-)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Mattias:Man kan ju inte stå o falla med en finne o en Norrbagge......
Kommentera

Bissett19:

Crouch får alla domslut emot sig i straffområdet. Trist att se att vissa domare inte törs fria när långa spelare går opp i nickdueller med målvakterna...
Kommentera

mattias - 74: Fattar inte hur man kan köra med den dära Morientes! släng bort skiten lika så Kewell
Kommentera

« · 640595 · »