Fotboll

16614 inlägg · 42 ämnen

Diverse

« · 1358228 · » Till forumet


Sv: Diverse
Bissett19: Ja dom var grymma och att dom inte vann anser jag beror på deras kassa målvakt..Helt klart ett av dom bästa landslagen någonsin!!
Kommentera

Sv: Diverse
70 Rodrigues:

1982 är bästa Vm som spelats,speciellt ur underhållningssynpunkt.
Brassarna hade ett ruggigt lag.
Kommentera

Sv: Diverse
Det här är kärlek och ett bevis på att det var bättre förr ;-)
Kommentera



Sv: Diverse
Björn W: En fantastisk arena. Simning, simhopp, friidrott och cykel på samma arena:)
Kommentera

Sv: Diverse
Björn W: Loftus Road, ja i de trakterna har man vingl... traskat många gånger.
Kommentera

Sv: Diverse
Frisco: But Lord Sugar, former chairman of Spurs, said: "It's totally flawed - it will be a white elephant".

Presajsly, eller "another White City" skulle man väl kunna ha sagt också. En mastodont med löparbanor som inte tog QPR någonstans alls än tillbaka till Loftus Road.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Får? Njae, inte riktigt får va?
Kommentera


Sv: Diverse
Måste bara lägga ut detta ni som inte sett ..
En kille som driver med Bajen,DIF och AIk fans

se Länk:
Kommentera

Sv: Diverse
sylf:

Undrar om det är föräldrarna som sjunger? :)

www.youtube.com/watch?v=26Ju8-AzH6I&feature=player_embedded#!
Kommentera

Sv: Diverse
Björn W: Åker förbi där i stort sett varje dag, otroligt hur fort bygget går. Det blir en gigantisk arena!
Kommentera

Sv: Diverse
Åkte förbi i förra veckan och det ser ju allt mer ut som en fotbollsarena för en region med 2 miljoner invånare.

www.swedbankarena.se/webbkamera.php

Nu saknas bara ett nystartat FC Stockholm för alla inflyttade Kramfors-, Vansbro- och Örkelljunga-bor.
Kommentera

Sv: Diverse
T T: Det är ju alltid kul att man kan glädja någon :D
Kommentera

Sv: Diverse
Berka: Nej, jag tycker att det var roligt.
Kommentera

Sv: Diverse
T T: Spelar det någon roll?
Kommentera

Sv: Diverse
Berka: Du svarar alltså på ett månadsgammalt inlägg bara för att få chansen att upprepa hur usel allsvenskan är. DET är att vara engagerad.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Allsvenskan är en korpenliga.
Nästan märkligt att folk faktiskt orkar engagera sig så bedrövlig är fotbollen.
Kommentera

Sv: Diverse
Wayne Gresky:

Vilken är din favorit.

Jag röstar på Hallenius och Turkens.
Kommentera

Sv: Diverse
Wayne Gresky:

Sitter och ser på matchen mellan Sheffield W - Leyton på TV 4 sport från den 3:e divisionen i England och måste säga att Allsvenskan mer och mer känns som en korpserie om man jämför intensiteten stämningen och tempot. Nån som kan förklara varför Allsvenskan är så jäkla bra enligt vissa . Jag kan inte se en enda orsak.
Kommentera

Sv: Diverse
Wayne Gresky:

Dani Alvez mål igår är rätt läckert..
Kommentera


Sv: Diverse
Wayne Gresky: 2-0 till till linnens hemland! nu byter nog jag med.
Kommentera

Sv: Diverse
renen: *ASG*
Jo, jag kommer ihåg det!
Dom är lustiga Ö-borna från UK. Träffade en snubbe där som jobbade i en affär, var kommer ni ifrån frågade han. Sverige sa jag, har du varit där? " Nej, men jag har åkt bil genom Österrike en gång.......
Kommentera

Sv: Diverse
renen: Jag kollar på Carolina-Minnesota istället.
Kommentera

Sv: Diverse
sylf: Ja typ =) du minns kanske när han mötte Frank Bruno? reporten fråggade vem han skulle boxas mot, linnen eklund från Schweiz svarade den gode Frank.
Kommentera

Sv: Diverse
renen: Nangiala??
Kommentera

Sv: Diverse
Berka: 10 an och viasat fotboll, 1-0 till Schweiz efter 2 min
Kommentera

Sv: Diverse
renen: Vilken kanal? =)
Kommentera

Sv: Diverse
ja en hockeyfri kväll som den här .:) får man väl titta på u21 som kvalar mot lillen Eklunds hemland.
Kommentera

Sv: Diverse
Björn W:

550 000 låter rätt högt i mina öron ändå men det borde varit ännu mer.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Diverse
AIK kom billigt undan när UEFAs dom väl landade. Endast 550 000 kronor kostade svineriet. Undrar om firmapojkarna är missnöjda med resultatet? Det lär ju inte försvinna någon styrelse enbart pga det i alla fall.

Kanske AIK har en Lennart-rabatt i UEFA fortfarande? ;)
Kommentera

Sv: Diverse
65selander: Vilket är =0 då han är medveten om sin sits och därför skrivit över allt av värde till en nära anhörig.
Kommentera

Sv: Diverse
Paddan: + att de mäter ut allting utav värde.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Då får han leva på existensminimum till dess att beloppet är betalat... om det någonsin hinner bli betalat.
Kommentera

Sv: Diverse
sylf: Absolut, att rusa ner på planen och slå ner motståndarspelare är lågt och fullständigt hjärndött.
Att det finns sånna idioter? tur dom bor i sthlm de flesta så man slipper se fjantarna
Kommentera

Sv: Diverse
sylf:

Tänk om han inte har 1,2 miljoner då? Vad gör dom då? :)
Kommentera

Sv: Diverse
Berka: Tycker DIF gör helt rätt som stämmer den mongon som slog ner en Assyriskaspelare på 1,2 miljoner. Varje vuxen människa måste kunna stå till svars för sina egna handlingar. Nu blev det ju så att DIF fick spela utan publik, inte mer än rätt att just DEN killen betalar!

I England är det ju per automatik 2 månader på kåken om du beträder en gräsmatta, bara att rätta sig efter det.
Kommentera

Sv: Diverse
sylf: hehe in deed ;)

Mattias 74: jag såg en dokumentär för några år sedan som återspeglade polisens insatser under 08 derbyn, 6-700 k kostade det polisen varje match att försöka uprätthålla ordningen, det är en hellvetes massa pengar bara för att bråkstakar ska hålla på.
Kommentera

Sv: Diverse
Berka: Håller med, lägg ner allsvenskan!!
Kommentera

Sv: Diverse
Berka:

Återigen, hur jävla svårt kan det vara att identifiera bråkmakarna och stänga av dom på livstid?
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74
Lägg ner allsvenskan, värdelös liga ändå, de borde hjälpa ;)
Kommentera

Sv: Diverse
Lägger in ett intressant program om hur de diskuterat om hur man skall få bukt med huliganismen inom fotbollen i Sverige. Såg detta igår och att det finns stora stora problem inom klubbarna tror jag man kan vara överens om. Hur svårt kan det vara att ta efter Englands exempel? Hårda böter och livstids avstängning, låter inte så svårt men hur svårt är att fixa det i praktiken i Sverige?
Kommentera

Sv: Diverse
Man ska aldrig fira för tidigt.
Kommentera


Sv: Diverse

scim:

2000 sittplatser.. Lär bli fullsatt ikväll då.

Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: League 2...dom har en charmig hemmaplan ;)
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: De spelar i samma division som Stevenage, Aldershot Town och Morecambe...
Kommentera

Sv: Diverse
Accrington - Newcastle ikväll på Tv. Nån som vet vilken divison Accrington huserar i? Måste vara en av de lägre va :)
Kommentera

« · 1358228 · »