Fotboll

16614 inlägg · 42 ämnen

Diverse

« · 1392186 · » Till forumet


Sv: Diverse
mattias - 74:
Jag fattar fortfarande inte varför inte domarna delar ut det gula kortet oftare för filmning?Spelarna har ju förstört sporten men ingen verkar bry sig!Jävla fjollor allihopa!
Kommentera

Sv: Diverse
Johnny Bravo:

Tror ändå Barcelona kommer bli straffade för Apljuden mot Marcelo samt att Villa gav Özil en lavett. Vuxna människor My ass..
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Jose sitter o säger att han stod upp som en man när han spelade o anklagar Barcaspelarna för att falla lätt.

Hmm har han inte en viss Ronaldo i laget? Den värste filmaren av alla? Dessutom de Maria?
Är dom som vindpinade ståndaktiga fjällbjörkar i hans ögon eller vad?
Kommentera

Sv: Diverse
Johnny Bravo:

Jag skrev ju vad jag tycker ;)
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Vad jag anser om Real passar inte i tryck så jag är tyst.
Kommentera

Sv: Diverse
Frisco:

Såklart Frisco jag skrev fel, sorry..
Kommentera

Sv: Diverse
Wayne Gresky: Den matchen jag såg slutade 3-2 till Barca.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: De flesta andra källor skriver att Barcelona vann.
Kommentera

Sv: Diverse
Dream Team:

3 - 2 till Real själv somnade jag runt 80 minuten men har sett det som är postat i länken under nu imorse och kan bara konstatera att det är ett rent överfall av Marcelo. Man ser även i slutet av klippet hur Mourinho nyper den assisterande Barcelona tränaren i örat. moget ;)
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Hur slutade matchen?
Kommentera

Sv: Diverse
Johnny Bravo:

Trist och se att Real skämmer ut sig igen. Mourinho är inte annat än en idiot, lär bli en lång avstängning. Marcelos bensax är bland det fulaste jag sett. Rött kort är för lindrigt, borde varit svart kort. Så jävla ful var den.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Diverse
Messi!!!
Vad snyggt!
Kommentera

Sv: Diverse
F.ö hoppas jag att Barca spelar skiten ur marängerna nu i kväll/ natt...... och resten av säsongen oxå för den delen.
Kommentera

Sv: Diverse

Nu ska jag skryta lite.
Jag har varit ungdomsledare i fotboll. Mitt lag var mycket framgångsrikt, och var rankade runt 20-25:e plats i Sverige som 16-åringar, vilket var rätt bra för att komma från en liten håla på landet, utan möjlighet att fylla på med duktiga spelare som storlagen gör, med sitt namn som lockbete.

Idag, en bit in i vuxenåldern spelar mer än 20 killar fortfarande fotboll i olika seniorserier. De finns på alla nivåer, och såvitt jag vet så finns det ännu inte någon som spelat division ett eller fem, annars är alla svenska nivåer representerade.
Femman OCH ettan kommer dock nästa år, om serierna som de ser ut i dag håller i sig.

Men,
det är inte nog.
Igår kom ett SM-guld också. I friidrott.
Men just det behöver ni inte tycka är min förtjänst.
Även om det just idag känns så.

Hyllningar till mig och mitt kloka ledarskap skickas med fördel i privata bubblor - för att inte genera andra, mindre lyckade ungdomsledare bland oss.

Kommentera

Sv: Diverse
Vill passa på att göra lite " reklam för min kompis nystartade idrottsresebyrå om det är ok.

www.tickettoride.nu
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Paul Scholes kanske är sugen att hjälpa till?
Kommentera

Sv: Diverse
Rytter:

Jag verkligen, fullt rättvist dock . Uniteds 2:a halvlek är grym. City då? Ja så här går det när man inte har en sammansvetsad lag med miljardsfixerad stjärnor. Manchini har en del och fundera på.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74:

Bra lag skapar sin egen tur.... Sedan fick dom bra hjälp av Kompany och Clichy att avgöra där i slutet.
Kommentera

Sv: Diverse
Per HApps:

Man blir fan upprörd över hur jävla många sådana här vändningar dom gör. Detta lär knappast vara den sista.
Kommentera

Sv: Diverse
Per HApps: Fruktansvärt rättvist
Kommentera

Sv: Diverse
djävla united...........
Kommentera

Sv: Diverse
Berka:

Nej det är han inte , skulle vilja påstå att han är usel.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Sen är han ju inte speciellt bra heller
Kommentera

Sv: Diverse
Berka:

Tror han lämnar snart. Manchini lär vara trött på att vara dadda i laget åt en vuxen karl.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Udt tar hem detta, dom är 2 klasser bättre än city.

Supermario såg märkbart sur ut när han blev utbytt, han kanske borde reflektera över sin insatts, totalt osynlig i 60 min
Kommentera

Sv: Diverse
2-2 å vilket mål
Kommentera

Sv: Diverse
Berka:

Vilket klassmål av United.
Kommentera

Sv: Diverse
Berka:

Snabb reducering av UTD... Nu är det match igen.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Tung halvlek för udt's målvakt!
Kommentera

Sv: Diverse
sylf:

Tror han får svårt att leva upp till förväntningarna att ersätta VDS. City imponerar inte heller men tar vara på sina chanser.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: den ska han ta, även det första är tveksamt.
Kommentera

Sv: Diverse
Berka:

Och där gör förra årets flopp 2 - 0 för city. United ser märkbart chockat ut.
Kommentera

Sv: Diverse
Berka:

Balotelli borde lära sig att inte bete sig som en barnrumpa. Vidic trycker till honom lite lätt i en närkamp i början av matchen och han kör en ful eftersläng, den mannen måste lära sig anpassa sig till det engelska spelet annars behöver han inte spela alls. Sicken sopa.
Kommentera

Sv: Diverse
Haha så gör planens sämsta spelare mål haha lescott för city!
Kommentera

Sv: Diverse
Bra 1:a halvlek skall det vara.
Kommentera

Sv: Diverse
Dream Team:

2:a halvlek var usel. Carragher och Reina var de enda som fick 90 min. Downing kommer bli en tillgång , likaså Adam, Henderson får nog rikta in sig på att göra ströinhopp. Annars var det en bra 2:a halvlek där Carroll var inblandad i mycket. 1 mål samt en idiot kapning som mycket väl hade kunnat ge rött kort. ( gult ) han måste tygla sitt humör annars torskar vi värdefulla poäng om han fortsätter.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Jag såg inte matchen, men det låter som det såg bra ut. Vinst med 2-0 iaf och nyförvärven verkar ha övertygat. Läge att bromsa förväntningarna alltså :)
Kommentera

Sv: Diverse
Liverpool - Valencia om 15 min på Tv 4 sport. Liverpool ställer upp med en stark startelva.

Reina, Johnson, Carragher, Agger, Aurelio, Adam, Henderson, Spearing, Aquilani, Downing, Carroll.

Subs: Jones, Doni, Cole, Maxi, Kyrgiakos, Kuyt, Lucas, Ngog, Kelly, Flanagan, Robinson.
Kommentera


Sv: Diverse

Idag börjar Viasat sända från Gothia Cup. Ett tips för er som gillar att kolla på ungdomsfotboll.

Kommentera

Sv: Diverse
Kongo-Kim verkar följa Elmander till Istanbul.
Kommentera

Sv: Diverse
bj21: Om jag inte är ute på helt hal is så var det typ 4 år sedan. Damerna har kvar sin A-lags status.
Kommentera

Sv: Diverse
Någon som vet när HIoFK la ner sin A-lagsverksamhet?
Kommentera

Sv: Diverse
renen:

Torres who?
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Ja Torres är värd alla pengar :)
Kommentera

Sv: Diverse
Friman SR:

Apropå ingenting, så här lite pengar tjänar fotbollsvärldens bästa.
Kommentera


Sv: Diverse
Bissett19: Ja, det var ett fantastiskt VM, det bästa jag sett!
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Hmm :-)
Kommentera

Sv: Diverse
70 Rodrigues:

Glöm inte lagerbäcks alla lag.
Kommentera

« · 1392186 · »