Fotboll

16614 inlägg · 42 ämnen

Diverse

« · 1534238 · » Till forumet


Sv: Diverse

Engelsk press får väl gotta sig i lite Zlatanism ikväll. Det gillar de ju.

Kommentera

Sv: Diverse

Blizzard: Aldrig i livet ;-)

Har hittat stream nu iaf, hoppas den funkar

Kommentera

Sv: Diverse
Greven: Du kan se zlatan cam gratis iaf, haha.
Kommentera

Sv: Diverse
Greven: jävla tur detta ämne dök upp, har väntat hela dagen på matchen och glömde totalt bort den sista timmen. 

JA, det var sniket. Brukar ju gå att se sånt live på web, det gick tex på kanal5play på tex breaking news.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Trodde jag skulle kunna kolla på tv4.se för att se matchen live ikväll Swe-Eng..... Trots att fyran är en fri kanal måste man betala för tv4 premium för att kunna se matchen streamat...Fy fan vad sniket
Kommentera

Sv: Diverse

Metal Guru:

Hyfsad tuff startelva.

Kommentera

Sv: Diverse
Wayne Gresky:
Det ser ut som om han försökte först, men mitt i scorpionen insåg att kroppen var vänd åt fel håll - att kroppsböjligheten framåt var betydligt mindre än planerat, vilket gjode att han fick ta ett nytt beslut 'on the fly'. 
Kommentera

Sv: Diverse
Metal Guru: Jag förstår inte vara han inte bara gjorde en scorpion?
Kommentera

Sv: Diverse

Där ser man.
Nu har årets räddning i Div 5 även nått Aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/article15506512.ab

Kommentera


Sv: Diverse
mattias - 74: De flesta lag som på allvar vill konkurrera om titlar behöver väl tre-fyra strikers av klass, beroende på spelsystem förvisso, för att orka och hålla hög nivå en hel säsong.
Kommentera

Sv: Diverse

Berka:

Undrar vad som händer med Chicarito och welbeck nu? Utlåning? Dom lär knappast va nöjda med den där värvningen för deras egen del. De lär få svårt att konkurrera bort Rooney och RVP!

Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Alltså jag unnar han att vinna titlar, MEN att gå från kapten och 7 år till en av dom värsta konkurrenterna är lägre än glocalnet.

Just nu är han inte ens vatten värd i mångas ögon!
Kommentera

Sv: Diverse

Berka:

Otroligt respektlöst mot fansen. Nu blir äcklen att räkna med även den här säsongen.

Kommentera

Sv: Diverse
PS. Det är målvakten själv som lagt upp klippet, efter att tjatat sig till filmen från KFC's mediearkiv. :0)
Kommentera

Sv: Diverse

Metal Guru (2012-04-29 21:29):

Idag har jag sett den sjukaste räddningen jag någonsin sett live på en fotbollssplan. Jag har sett en överspelad målvakt göra en korsning mellan en bicykletas och karatespark uppe i höger kryss, och på så sätt räddat ett givet mål.
Respect.

Sent omsider har det kommit en film med räddningen i.
Division 5, Västra Uppland.
Knarrbacken möter Gamlis. 
Hemmalaget Knarrbacken försöker göra mål. 
Tid 0:24

http://www.youtube.com/watch?v=ug1oDM-5M6Y 

Kommentera

Sv: Diverse

Frella:

Kan detta få nån effekt på debatten om hurvida svenska klubbar skall stå för polisinsatserna eller inte?

Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Jämfört med Milan är det nog ett steg uppåt. I PSG får han en bra centrallinje bakom sig något som jag tycker saknades i Milan. Dessutom verkar Milan behöva sanera ekonomin och lär inte vara någon utmanare till varken scudetto eller CL i dagsläget.
Kommentera

Sv: Diverse

Hälge:

Jo det var det

Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: För 130 miljoner/år kanske man inte bryr sig...för det var väl den summan som nämndes ?
Kommentera

Sv: Diverse

Enligt TV 4 sporten så är Zlatan nära PSG, Raiola är i Frankrike nu och förhandlar. Detta ser jag som ett steg bakåt i Zlatans karriär, skulle tro att han får svårt att vinna CL där också.

Kommentera

Sv: Diverse
Det är inte ofta båda lagen förlorar en match - och med -3 mot -3 dessutom.

Kommentera

Sv: Diverse
Dream Team: hahaha bästa sekvensen var fan 2:20-2:27 snubben flyger framåt två gnger, riktiga störtdykningar :D
Kommentera

Sv: Diverse

Jag vet inte om detta har postats tidigare, men om det nu inte är så är det i alla lägen för bra för att gå miste om. Som jag asgarvade när jag såg detta! :)

Kommentera

Sv: Diverse
Här är ett foto på målvakten, mitt i sparken.

Kommentera

Sv: Diverse

Idag har jag sett den sjukaste räddningen jag någonsin sett live på en fotbollsplan. Jag har sett en överspelad målvakt göra en korsning mellan en bicykletas och karatespark uppe i höger kryss, och på så sätt räddat ett givet mål.

Respect.

Kommentera

Sv: Diverse
T T: Jaja, räknar du bort det blott ymniga blodflödet så.
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Damn it ;) Butcher var det ja! Tack!
Kommentera


Sv: Diverse

Dream Team:

Terry Butcher

Kommentera

Sv: Diverse

Please help me. Vilken engelsk spelare var det som sprang runt iförd ett vitt bandage runt huvet i mötet Sverie-England i VM-kvalet på råsunda 1989?

Bryan Robson gissar jag??

Kommentera

Sv: Diverse

Wayne Gresky:

Händelsen blev Kanon på Kanon och Kalkon på Sporten på TV 4 igår kväll.

Kommentera




Sv: Diverse

Wayne Gresky:

Nu är jag inte läkare och detta kanske verkar dumt men var är det som orsakar att hälsenan slits av?

Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Ja och det kan hända dig också. En ganska vanlig skada bland vanliga motionärer.
Kommentera

Sv: Diverse

Frisco:

Fy fan vad otäckt.

Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Hälsenan står det överallt.
Kommentera

Sv: Diverse

Metal Guru:

Usch vad fan är det som händer med Stenman? Varning, ganska otäcka bilder.

Kommentera



Sv: Diverse

Sjukt snyggt!

Kommentera


Sv: Diverse
70 Rodrigues: Hahaha, för en gångs skull en skitlottning för rödnäsan!! Har han inte betalat fakturan till FA?
Kommentera


Sv: Diverse
sylf: Men Zlatan, klipp håret och skaffa dig ett kneg!!
Kommentera

Sv: Diverse
mattias - 74: Släng ut den ur globen!
Kommentera

Sv: Diverse
Ge guldbollen till Källström.
Kommentera

Sv: Diverse
Storhonken:

Håller med.
Kommentera

« · 1534238 · »