Mike.F: Kroatien med sina 4,2 miljoner invånare är alltid vassa, väldigt imponerande. I deras förbund och landslag verkar det oftast vara kaos men lira boll kan se. Skönt att slippa engelsmännen och deras vidriga fans i finalen.
Frankrike får nog ses som favoriter med tanke på totalfotbollen utan några som helst svagheter. Mem helvittes vilken fin och teknisk fotboll kroaterna spelar. Innermittfält: Modric och Rakotic, världens bästa skulle jag nog säga. För mig är innermittfältarna de viktigaste spelarna likt centern är det i hockey. Tänk om vi i svensk fotboll skulle få fram några bollskickliga spelare som kan diktera tempot åt oss?
Håller på Kroatien men tror Frankrike tar det med 2-0.
7804: Kollar man klubbtillhörigheten på de kroatiska spelarna så är det idel storklubbar men Modde och Ratte i topp, även bredden är bra med andra ord. Ja Sveriges kvart blir en större prestation när ser vårt innermittfält.
Håller på Kroatien därför tror jag de tar det med 3-1😉
Charles: Beror helt på vilket lag som kan få straffen om det blir straff eller ej. FIFA är fett korrupta och lag som Frankrike och Tyskland har alltid fördel. Filmningen av Grizen som föranledde 1-0 borde varit varning för honom istället för mål dessutom.