Fotboll

16710 inlägg · 42 ämnen

Fotbolls-VM 2018 - Tråden

« · 1901796 Till forumet

Sv: Fotbolls-VM 2018 - Tråden
Tarasov: Efter VAR så borde nästa steg i en modern fotboll att ta tag i maskningarna genom att införa effektiv speltid. Hur svårt kan det vara?
Kommentera

8399:
Om man verkligen vill få bort filmningar så går det. Men tror inte viljan finns riktigt.
Kommentera

Tarasov: Maskningar
Kommentera

8399:
Snabbläsning;) men såklart ett bra förslag.
Kommentera

Tarasov:
Heja Kroatien!!!!
Kommentera

Kunde ju vara kul om Kroatien vinner hela skiten nu!!

Mike.F
Kommentera

Mike.F: Kroatien med sina 4,2 miljoner invånare är alltid vassa, väldigt imponerande. I deras förbund och landslag verkar det oftast vara kaos men lira boll kan se. Skönt att slippa engelsmännen och deras vidriga fans i finalen.
Kommentera

Tarasov: Kroatien går för guld, hoppas, hoppas, att de lyckas. Det är nog sista chansen för Modric. 🇭🇷⚽️🇭🇷⚽️🇭🇷
Kommentera

Herminator:

Frankrike får nog ses som favoriter med tanke på totalfotbollen utan några som helst svagheter. Mem helvittes vilken fin och teknisk fotboll kroaterna spelar. Innermittfält: Modric och Rakotic, världens bästa skulle jag nog säga. För mig är innermittfältarna de viktigaste spelarna likt centern är det i hockey. Tänk om vi i svensk fotboll skulle få fram några bollskickliga spelare som kan diktera tempot åt oss?

Håller på Kroatien men tror Frankrike tar det med 2-0.
Kommentera

7804:
Kollar man klubbtillhörigheten på de kroatiska spelarna så är det idel storklubbar men Modde och Ratte i topp, även bredden är bra med andra ord. Ja Sveriges kvart blir en större prestation när ser vårt innermittfält.

Håller på Kroatien därför tror jag de tar det med 3-1😉
Kommentera

Tarasov: Frankrike tar det med 2-1 efter förlängning tror jag men jag hoppas på Kroaterna.
Kommentera

8399: skitstraff, parodi med VAR igen.
Kommentera

8399: rätt dömd ändå. handen är alldeles för långt ifrån kroppen
Kommentera

Charles: Beror helt på vilket lag som kan få straffen om det blir straff eller ej. FIFA är fett korrupta och lag som Frankrike och Tyskland har alltid fördel.
Filmningen av Grizen som föranledde 1-0 borde varit varning för honom istället för mål dessutom.
Kommentera

8399:
Tkr det är synd, Frankrike är såklart bra men tyvärr har matchen gått deras väg. Hoppas Kro kan vända
Kommentera

Tarasov:
Kom igen nu häng en 3a
Kommentera

Tarasov:

Inte dags att börja tokhåna Kroatien ännu? Kanske Finlands och Lichtensteins fotbollsfans borde börja härja lite?
Kommentera

« · 1901796