scim:
Glömde tillägga att jag inte håller med dig om att Rooney är bättre än Torres. Nu är Rooney skadad och Torres har varit skadad men är båda friska så är båda riktigt bra men Torres är bättre. Min åsikt.
mattias - 74: Liverpool-hat?! Du skämtade, jag skämtade tillbaka, du var för trög för att fatta att jag försökte vara elak med glimten i ögat.
Jag inser nu att du håller på både Leksand och Pool, det måste vara ett tufft liv. Här ta några smileys till och använd dem då du känner för det. It's on the house...
:-) ;-) =) :-P :-D
scim:
Håller med dig men faktum är att Liverpool är beroende av 2 spelare och när dom går sönder så brukar allt som oftast pool förlora eller tappa poäng. Detta är iof inte nåt vanligt fenomen men skillnaden mellan pool och ex United är att united har betydligt bättre spelare att sätta in vid skador.
Jag försökte bara vara rolig när jag sa att meesi höll Liverpoolklass men Poffa var tvungen att gå in och vädra sitt Liverpoolhat ändå... Fel tråd dessutom.
Redigerad kommentar
mattias - 74: Jodå, ditt "budsakp" gick fram. Jag trodde dock inte att man skulle behöva lägga till smileys hela tiden, då man skojar tillbaka. Här, ta ett par smileys och lägg in i mitt tidigare inlägg.
:-) ;-) =) :-P
Poffa:
Jag skojade men tydligen gick inte mitt budsakp fram.. Torres är bättre än Rooney, Gerrard är bättre än Carrick, Nani, Scholes m.fl.. Skillnaden att ni ligger bättre till i tabellen är att ni har bättre lag poch sluppit skador på nyckelspelare, jag var som sagt ironisk men du är som vanligt snabb att vara dum..
mattias - 74: Vore Liverpool ens hälften så bra så skulle de inte harvat omkring på 6:e - 7:e plats i Premier League.
Domaren däremot, han håller Liverpool-klass. Är alldeles för petig och därmed rena katastrofen och får massor av uppmärksamhet.
Poffa: Straffmiss av Zlatan, kontring och 3-3 hade varit intressant... ;)
Visst var det Messi som gav bort den, stort av honom.
Redigerad kommentar
Jag säger bara Leo Messi! 2-0 mot Zaragosa, Messi har gjort båda. Det första på nick, det andra på ren och skär briljans. Ett sånt fantastiskt vacker mål.
Världens bästa spelare, utan någon som helst tvekan.
65selander: Blev ett till 101 mål! Killen är 22 år, helt otroligt.
Zlatan såg måttligt road ut.
Bissett19: Då är det dags för lite Fotboll på burken.
Barcalona ställer upp med
Valdés
Alves
Piqué
Puyol
Abidal
Xavi
Sergio
Iniesta
Henry
Zlatan
Messi
Bissett19:
Valencia - RM ikväll kl 22. Skrällvarning då RM saknar både KAKA och Ronaldo
Bissett19: Herregud, vad enkelt det måste vara att vara bra i Barcelona. Absolut inget ont om Zlatan, men jösses vilka framspelningar han får. Messi får ju också en del grymma passningar, samtidigt som han levererar en hel del sådana till sina lagkamrater.
Redigerad kommentar
Projta:
Barcelona startade med Iniesta, Zlatan och Messi på bänken igår, snacka om bred trupp :)
För övrigt så börjar jag gilla Zlatan mer och mer, man kan inte blunda för det faktum att han har ändrat beteende och man måste kunna få ändra åsikt om en person. Jag har alltid tyckt att han varit en stöddig liten skit som gått sin egen väg men nu är det en helt annan mer ödmjuk Zlatan som man ser. Jag tycker han har mognat både på och utanför planen.
scim:
I Själva spelet har rooney ett plus på Torres men som striker finns det ingen bättre enligt mig än Torres. Sätt honom i barcelona och han gör 40 mål.